O530 "Citaro"
Jasne, że wandale się przyczepią do nowych wozów - prędzej, czy później - ale jeżeli myślimy takimi kategoriami to nie kupujmy w ogóle nowych wozów. Przestańmy zamawiać lepsze wyposażenie itp. Bo po co? Przecież i tak zniszczą to wandale!?ŁK-MZK pisze:To będzie wyglądało pewnie tak, że pojeżdzą i wzbudzą zachwyt przez parę tygodni. Później popsują zagłówki, pomaziają siedzenia. Nie chce krakać, że klima przestanie działać, ale naprawdę nic mnie nie zdziwi.
Ja sobie oczywiście żartuję, ale doceńmy również to, że MPK chce zainwestować w lepsze wyposażenie. W ten sposób jakość KM poprawia się. Jeżeli nie będziemy prznajmniej starać się cos zmienić - to nic samo się nie poprawi, czy ulepszy
Wszystko rozumiem. Ale właśnie KKS dobrze napisał...Gadzie pisze:Jasne, że wandale się przyczepią do nowych wozów - prędzej, czy później - ale jeżeli myślimy takimi kategoriami to nie kupujmy w ogóle nowych wozów. Przestańmy zamawiać lepsze wyposażenie itp. Bo po co? Przecież i tak zniszczą to wandale!?
.KKS pisze:Najpierw powinni zadbać o to, co mają.
Gdyby rzeczywiście autobusy jeździły zadbane to wszystko ok, ale mój pesymizm wiąże się właśnie z eksploatacją obecną autobusów. Dlatego przewiduje, że zostaną zniszczone w pewien sposób, ale oczywiście fajnie, że są nowe autobusy i są to przede wszystkim wygodniejsze dla pasażerów, bo to o nich głównie chodzi
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Evobus wygrał przetargi :
Kraków: 12 MB Citaro G
Częstochowa : 8 sztuk MB Citaro i 6 sztuk MB Citaro G
Kraków: 12 MB Citaro G
Częstochowa : 8 sztuk MB Citaro i 6 sztuk MB Citaro G
Ostatnio zmieniony 2009-07-12, 18:55 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.infobus.pl/text.php?from=main&id=25843
Tysięczne Citaro dla Bukaresztu Liczba moim zdaniem miażdży. To jest chyba najlepszy klient Mercedesa. Przy okazji trzeba zaznaczyć, że Solaris nie popisał się do tej pory tak pokaźną liczbą w naszej stolicy. Ale i tak osiągnięcie Evobusa jest nie do pokonania, bo Citara są tam dostarczane od 2006 roku!
Tysięczne Citaro dla Bukaresztu Liczba moim zdaniem miażdży. To jest chyba najlepszy klient Mercedesa. Przy okazji trzeba zaznaczyć, że Solaris nie popisał się do tej pory tak pokaźną liczbą w naszej stolicy. Ale i tak osiągnięcie Evobusa jest nie do pokonania, bo Citara są tam dostarczane od 2006 roku!
To fakt - 1200 autobusów w 4 lata, to jest naprawdę niezły wynik... chociaż co do SB&C, to ja - jako warszawiak - wolałbym nie mieć 1000 Solarisów Urbino. Jeśli mógłbym pozwolić sobie wybrać markę, to nie pogniewałbym się, przynajmniej połową - z 1000 sztuk pojazdów - Mercedesów Citaro...Amalio pisze:Liczba moim zdaniem miażdży. To jest chyba najlepszy klient Mercedesa. Przy okazji trzeba zaznaczyć, że Solaris nie popisał się do tej pory tak pokaźną liczbą w naszej stolicy
... tak, tak wiem - mogę sobie pomarzyć
.... a reszta może sobie być Urbino
Nie do osiągnięcia, bo Warszawa raczej nie kupiła tysiąca autobusów od 2006Amalio pisze:Liczba moim zdaniem miażdży. To jest chyba najlepszy klient Mercedesa. Przy okazji trzeba zaznaczyć, że Solaris nie popisał się do tej pory tak pokaźną liczbą w naszej stolicy. Ale i tak osiągnięcie Evobusa jest nie do pokonania, bo Citara są tam dostarczane od 2006 roku!
1000 sztuk robi wrażenie, ale IMO to wcale nie taki wyczyn.
Po pierwsze - czy RATB ma gdzie trzymać te autobusy? Szczerze wątpię. A co z serwisem?
Poza tym skala zamówień, przy ogólnej bryndzy w Rumunii świadczy o jeszcze większej niż u nas centralizacji - kasa jest w stolicy i tylko tam. A monokultura jednego producenta dowodzi przede wszystkim mocnego lobbingu na skalę afrykańską.
Po pierwsze - czy RATB ma gdzie trzymać te autobusy? Szczerze wątpię. A co z serwisem?
Poza tym skala zamówień, przy ogólnej bryndzy w Rumunii świadczy o jeszcze większej niż u nas centralizacji - kasa jest w stolicy i tylko tam. A monokultura jednego producenta dowodzi przede wszystkim mocnego lobbingu na skalę afrykańską.
Przeczytaj ostatni akapit. A co do zajezdni - jak były tak sąLopez pisze: Po pierwsze - czy RATB ma gdzie trzymać te autobusy? Szczerze wątpię. A co z serwisem?
Lobbing na skalę afrykańską Monokultura Tam nie było inwestycji w tabor od lat, więc teraz trzeba wymienić większość autobusów o ile nie wszystkie. I uważasz, że mieliby jeszcze kombinować wprowadzając kolejnych producentów Transakcja jest obustronnie opłacalna, więc doszła do skutku. RATB ma dobre autobusy za zapewne dobrą cenę, bo przy takich zamówieniach producent sporo z ceny opuści, a przy okazji pomaga to w ekspansji na rynku.Lopez pisze:Poza tym skala zamówień, przy ogólnej bryndzy w Rumunii świadczy o jeszcze większej niż u nas centralizacji - kasa jest w stolicy i tylko tam A monokultura jednego producenta dowodzi przede wszystkim mocnego lobbingu na skalę afrykańską.
Mercedes idzie jak burza Jeszcze niedawno informowalem o Citarze nr. 20.000:
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p48804250.html
a Mercedes dostarzyl juz woz No 25.000
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p48804250.html
a Mercedes dostarzyl juz woz No 25.000
Ostatnio zmieniony 2009-08-06, 19:20 przez Amalio, łącznie zmieniany 1 raz.
Hejka. Mam wieści dla kolegów z Wrocławia. Są Wasze Citaro.
Tym razem - zgodnie z warunkami jakie postawiło MPK Wrocław - autobusy są klimatyzowane (przestrzeń pasażerska). Przy czym obudowa klimatyzatora jest biała.
Niestety nie mam zdjęć. Po prostu przejeżdżałem przez Wolicę godzinę temu i nie zabrałem cyfrówki. Postaram się je sfocić w najbliższy weekend.
Tym razem - zgodnie z warunkami jakie postawiło MPK Wrocław - autobusy są klimatyzowane (przestrzeń pasażerska). Przy czym obudowa klimatyzatora jest biała.
Niestety nie mam zdjęć. Po prostu przejeżdżałem przez Wolicę godzinę temu i nie zabrałem cyfrówki. Postaram się je sfocić w najbliższy weekend.