O530 "Citaro"
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
Pod warunkiem, że się odwołają Panie... póki co wygrał Solaris. Poza tym jakoś wątpie, że otrzymalibyśmy w przypadku wygrania Evobusa nowego modelu Citaro.Jack the Ripper pisze:Jeżeli wygrają w Katowicach (czyli w każdej chwili), to sądzę iż tam pojedzie jako pierwszy.
Według mnie dobrze, że zdecydowali się na testy wypuścić od razu wersję przegubową.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Ok, ale ja bym nie oceniał tego autobusu tylko po tym testerze. Oni mocno go udziwnili, bo chcieli koniecznie coś w nim zmienić - dla efektu (marketing). Natomiast sam pojazd można dowolnie zamówić i wcale nie trzeba zagadzać się ani na tą kabinę, ani na te łączenia, czy fotele. Wszystko można sobie dowolnie zamówić.
A jeśli okaże się, że "się nie da" i musi być tak... to można pójść np. do Solarisa. SB&C skomponuje Ci taki autobus jaki sobie Wymarzysz.... ale czy na pewno marketingowcom i handlowcom z Evobusa na tym zależy ? Nie sądzę
A jeśli okaże się, że "się nie da" i musi być tak... to można pójść np. do Solarisa. SB&C skomponuje Ci taki autobus jaki sobie Wymarzysz.... ale czy na pewno marketingowcom i handlowcom z Evobusa na tym zależy ? Nie sądzę
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Tak jasne... A głupiego ETM'a to nie potrafią ładnie zamontowaćJ-31 pisze:Wszystko można sobie dowolnie zamówić.
J-31 pisze:A jeśli okaże się, że "się nie da" i musi być tak... to można pójść np. do Solarisa. SB&C skomponuje Ci taki autobus jaki sobie Wymarzysz.... ale czy na pewno marketingowcom i handlowcom z Evobusa na tym zależy ? Nie sądzę
Prawda jest taka, że elastyczność jest ważna. Bolechowo pod tym względem doszło do perfekcji. EvoBus ? Śmiech na sali.
Z tego co sobie kojarzę to EcoLife się nie sprawdza przy silnikach innych producentów niż Mercedes więc w tym przypadku argument, że EcoLife zwiększa spalanie raczej odpada. Nie wiem jednak jak wygląda spalanie Merców w stosunku do innych autobusów więc faktowi dużego spalania jako takiemu nie będę się sprzeciwiał. Mercedesy tak ogólnie nie są złymi autobusami, osobiście przeprojektowałbym jedynie ścianę tylną która o ile się sprawdza w wersji z silnikiem leżącym tak nie nadaje się zupełnie do wieżowca, szyba jest zbyt mała i wysoko umieszczona więc nie ma widoku na to co jest za autobusem, co np. czasem w przesiadkach ma znaczenie.
Po trzy sztuki kursowały w Barcelonie oraz Stuttgarcie, kolejne sześć - po trzy w Londynie oraz Amsterdamie, co najmniej jedno w Madrycie i Reykjavík. Hamburg to kolejne 9 sztuk.irisbus pisze:(...) ... a właściwie to ile takich wodorowców wyprodukowano i co się dzieje z resztą, to pierwszy skasowany?
Jak można wyczytać w komentarzach pod jednym ze zdjęć na TWB - wszystkie O530 BZ zostały wyprodukowane i eksploatowane w ramach międzynarodowego projektu.
Zasada działania, dane techniczne pojazdu:cykel pisze:Takie są w Sztokholmie i chyba Londynie, w ramach międzynarodowego projektu
http://www.stuttgarter-busse.de/Fuhrpark_O530BZ.htm
Strona po "przepuszczeniu" przez Google Translate:
http://tnij.org/o530bz
¬ródło:
http://www.stuttgarter-busse.de/Galerie ... edenes.htm