: 2010-07-02, 23:22
Zwłaszcza, że od pięciu lat jeździ w IrexieDzulikiewicz pisze:http://phototrans.eu/1014,58,13.html9507 pisze:A Sevibus skąd 120M wytrzaśnie?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Zwłaszcza, że od pięciu lat jeździ w IrexieDzulikiewicz pisze:http://phototrans.eu/1014,58,13.html9507 pisze:A Sevibus skąd 120M wytrzaśnie?
Solarisy zostały zgłoszone jako rezerwowe. Wszystkie podstawowe niskopodłogowce byłyby nowo wyprodukowane. Chociaż dziwię się, że nie zgłosili MAN NL223 które w końcu obecnie jeżdżą w Długołęce a nie Solarisy ale widocznie zakładana jest jednak ich sprzedaż.galant7 pisze:- Solaris Urbino 12
Tak, pojawiły się nawet na jednym z portali aukcyjnych, a dodatkowo firma Aurex Trucks, która zajmuje się m.in. sprzedażą autobusów używanych oferowała dostarczenie 4 MANów z DLA niskopodłogowych do jednego z przetargów KZK GOP EOTmars84 pisze:Chociaż dziwię się, że nie zgłosili MAN NL223 które w końcu obecnie jeżdżą w Długołęce a nie Solarisy ale widocznie zakładana jest jednak ich sprzedaż.
9507 pisze:A Sevibus skąd 120M wytrzaśnie?
Wiek taboru:Poza tym, wszystkie (?) pojazdy nie mogą być starsze jak 10 lat.
Firma Socibus jest powiązana z Sevibusem. Według tego co znalazłem w internecie, Sevibus jest udziałowcem Socibusa, osoby z zarządu też są te same. To jest prawdopodobnie jakaś spółka-córka Co do Marco Polo, ta firma nie ma więcej autobusów, bo do Kobierzyc wysłała te, które już miała na stanie. Możliwe, że nie mają kasy na zakup kolejnych pojazdów (w przetargu są ograniczenia wiekowe, więc obecny tabor się nie kwalifikuje), więc Sevibus wziął sam Długołękę.Marcin_558 pisze:Sevibus ma nowego kolegę w konsorcjum Socibus. Ciekawe dlaczego nie Marcopolo?
W sprawie mniejszych pojazdów zastrzeżenia były podobne, ale tu już Urząd Miejski przychylił się do nich i wymogi:Pytanie nr 1
„1) W punkcie 7. SIWZ - specyfikacji technicznej autobusu typu C, dotyczącym
liczby miejsc, Zamawiający zawarł następujące wymagania:
Minimum ogółem 90 miejsc, w tym od minimum 38 miejsc siedzących i minimum 50
miejsc stojących.
Czy zamawiający zaakceptuje autobus (SOR BN 12) o pojemności 94 miejsc ogółem
(wymagane min 90), z liczbą miejsc siedzących 34+1 + 3 siedzenia uchylne
– w dowodzie rejestracyjnym 35 (wymagane min 38) i z liczbą miejsc stojących 60
(wymagane min 50)
lub
Czy zamawiający zaakceptuje autobus (SOR CN 12) o pojemności 82 miejsc ogółem
(wymagane min 90), z liczbą miejsc siedzących 41 (wymagane min 38) i z liczbą
miejsc stojących 41 (wymagane min 50)?”
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający nie zaakceptuje zaproponowanych autobusów.
Odbiegają one od oczekiwanych wymagań w zakresie minimalnej liczby
poszczególnych miejsc.
Ewentualne rozpoczęcie kolejnego
kursu z opóźnieniem większym niż 15 minut winno być niwelowane podstawieniem
autobusu zastępczego. W przypadku stałego zjawiska kongestii Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia Zamawiającemu propozycji korekty rozkładów jazdy.