Linie pospieszne

Linie autobusowe i tramwajowe wczoraj, dziś i jutro
Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5577
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Linie pospieszne

Post autor: Przemek » 2012-02-09, 16:27

http://transportnews.tk/aktualnosci/wro ... h-biletach
Od środy pospieszne zatrzymują się na wszystkich przystankach i można jeździć nimi na biletach na zwykłe linie. Ciekawe, czy jak przyjdzie ocieplenie to czy znowu będą ludziom mieszać w głowach, kiedy można, a kiedy już nie - jeździć na takich zasadach.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5577
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek » 2012-02-13, 21:40

No i promocja się skończyła - od jutra pospieszne jeździć będą jak dotychczas, płatność też wraca do "starego" poziomu, choć to ostatnie nie jest w pełni uzasadnione.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5577
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Linie pospieszne

Post autor: Przemek » 2018-04-16, 00:22

http://transportnews.eu/aktualnosci/zmi ... JCCpg.link
W sobotę 21 kwietnia br. uruchomione zostaną dodatkowe przystanki dla linii autobusowych: D, N, (...)

Dla linii D i N zostaną uruchomione przystanki „Brücknera” przy skrzyżowaniu ul. Krzywoustego, Brücknera i al. Poprzecznej. Przystanki dla tych linii będą miały status „na żądanie”.
I kolejny przystanek dla D. Tylko że nie w tym miejscu, gdzie być powinien. D i N powinny stawać na Koronie, bo to centrum jest sporym generatorem popytu, a z D powinno się usunąć przystanek Zacisze, gdzie średnio wsiada lub wysiada 1-2 pasażerów na kurs.

vernalisadonis
Posty: 174
Rejestracja: 2019-10-22, 21:12

Re: Linie pospieszne

Post autor: vernalisadonis » 2020-01-19, 23:22

A może by je tak wszystkie uzwyklić? Ostatnio tak się zastanawiam czy one we Wrocławiu jeszcze mają jakikolwiek sens. Linie stają dosłownie pod każdym "śmietnikiem", a przez to ich przyspieszenie jest wątpliwe.
Ideą tych linii jest dowóz z odległych rejonów miasta w punkty przesiadkowe w centrum miasta. Oczywiście jak się tworzy taką linie, to powinien być też dubel w postaci linii zwykłej.
Wg mnie takie D jak startuje z Psiaka, to następnym przystankiem powinien być Plac Grunwaldzki, a uzupełniać ją powinny linie 121, 131, 141, które stają na każdym przystanku. Obecne D wygląda to trochę kiepsko.
Linia N, to też już między Galerią Dominikańską, a Bruckner staje wszędzie.
Kaśka od przystanku Działkowa, to powinna dopiero stanąć przy Dworcu Autobusowym, bo na tym odcinku mamy (145, 146, 113, 612, 112).
C po otwarciu tramwaju powinna iść do piachu.
Przykładów można mnożyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Linie”