Kasacje autobusów
Nie wszystkie:
- #9504: straszył wyglądem, wewnatrz całkiem, całkiem, a w ostatniuch dniach jazdy liniowej był całkiem zrywny
- #9506: tym to moze raz jechałem, ale do głosnych nie należał
- #9507: mój ulubiony gniot, ładne dźwięki z silnika, zawsze czysty, jakby ktoś mógł się przyczynić, to proszę Was: DBAJCIE TAM O NIEGO (czyste felgi i ładny lakier zawsze miał, no i nic si w nim nie telepało)
- #9512: ten może nie przypaść do gustu... W środku sie telepał, głównie nadkola z siedzeniami, szarpał i warczał, ale wizualnie dobry był
Ogólnie: jak sie będą sprawowały zależy od przewoźnika, to całkiem dobre wozy mogą być, ale małe lub wieksze remonty mile widziane
A czego Ty chcesz od wozów, które kilka miesięcy stały pod chmurką? Jak jeździły to dosć dobre były...
- #9504: straszył wyglądem, wewnatrz całkiem, całkiem, a w ostatniuch dniach jazdy liniowej był całkiem zrywny
- #9506: tym to moze raz jechałem, ale do głosnych nie należał
- #9507: mój ulubiony gniot, ładne dźwięki z silnika, zawsze czysty, jakby ktoś mógł się przyczynić, to proszę Was: DBAJCIE TAM O NIEGO (czyste felgi i ładny lakier zawsze miał, no i nic si w nim nie telepało)
- #9512: ten może nie przypaść do gustu... W środku sie telepał, głównie nadkola z siedzeniami, szarpał i warczał, ale wizualnie dobry był
Ogólnie: jak sie będą sprawowały zależy od przewoźnika, to całkiem dobre wozy mogą być, ale małe lub wieksze remonty mile widziane
A czego Ty chcesz od wozów, które kilka miesięcy stały pod chmurką? Jak jeździły to dosć dobre były...
Jechałem nim ost. liniowym kursem i mam zupełnie odmienne zdanie.- #9504: straszył wyglądem, wewnatrz całkiem, całkiem, a w ostatniuch dniach jazdy liniowej był całkiem zrywny
Ost. tygodnie (nawet miesiąc) eksploatacji to on czysty nie był. J/w wrak ...- #9507: mój ulubiony gniot, ładne dźwięki z silnika, zawsze czysty, jakby ktoś mógł się przyczynić, to proszę Was: DBAJCIE TAM O NIEGO (czyste felgi i ładny lakier zawsze miał, no i nic si w nim nie telepało)
Nieźle się zdziwię, jak zobaczę te autobusy na "irexowej" linii ...
Remont to chyba za dużo powiedziane Jedną serię 7700A, poprzednio stacjonującą na VII, dziewiątka doprowadziła do stanu używalności i zabieg ten nie był remontem Przy egzemplarzach 8046-8056 i 8103-8113 może być "ciekawie".9507 pisze:Czyli VII będzie miała lepsze linie solówkowe, a IX przegubowe
No i może #8046 przejdzie jakiś remont
No to miałeś szczęście, bo więcej ich pewnie u nas nie zobaczysz.
9031(120MM/1), 9524,9545,9552 (M121M), oraz Wszystkie 280.26 z zaj. Obornickiej i 2 automaty (5317+ jakiś inny), można już żegnać.
[ Dodano: 08 Sie 2009 14:53 ]
Do tego jeszcze 7 gniotów z Grabiszyńskiej (VII) pójdzie w odstawkę.
9031(120MM/1), 9524,9545,9552 (M121M), oraz Wszystkie 280.26 z zaj. Obornickiej i 2 automaty (5317+ jakiś inny), można już żegnać.
[ Dodano: 08 Sie 2009 14:53 ]
Do tego jeszcze 7 gniotów z Grabiszyńskiej (VII) pójdzie w odstawkę.
Ostatnio zmieniony 2009-08-12, 16:40 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.