Volvo 7000 / 7700
Są są kłopoty, nie były dobrze poskręcane i one ZTCW jak się zepsują to naprawa jest droga, no i rdzewieją podobno :o
A wygrana wiąże się z przetargu, oni sobie nie wybrali Volva "a bo fajne są" tylko przetarg ułożyli, a Volvo pewnie zaoferowało odpowiednio tanią i formalnie dobrą ofertę stąd 7700A.
A wygrana wiąże się z przetargu, oni sobie nie wybrali Volva "a bo fajne są" tylko przetarg ułożyli, a Volvo pewnie zaoferowało odpowiednio tanią i formalnie dobrą ofertę stąd 7700A.
Panowie. Proszę się nie kłócić . Nie warto .
Polityka taborowa MPK Wrocław jest słuszna. Skoro MPK posiada, niemalże "pod nosem", producenta - produkującego autobusy lepsze niż np. Jelcz (a przecież takie są nie zależnie od tego jakie mają wady, bo takie posiadają) - to po co ma sprowadzać autobusy z np. Bolechowa ?
1. Jeżeli z MPK Wrocław z jakichś bliżej nam (nie) znanych ( ) pobudek polubił produkty Volva, to bardzo dobrze.
2. I jeżeli postawili na taką markę i taki typ - to świetnie.
3. Jeżeli chcą MPK chce ujednolicić swój park taborowy w oparciu o jedną firmę (Volvo Bus Poland) i jej najnowszy produkt (Volvo 7700) - to super. I niech tak dalej trzymają...
A to, że kol. Voy nie lubi Volvo 7700, a to już inny temat...
Polityka taborowa MPK Wrocław jest słuszna. Skoro MPK posiada, niemalże "pod nosem", producenta - produkującego autobusy lepsze niż np. Jelcz (a przecież takie są nie zależnie od tego jakie mają wady, bo takie posiadają) - to po co ma sprowadzać autobusy z np. Bolechowa ?
1. Jeżeli z MPK Wrocław z jakichś bliżej nam (nie) znanych ( ) pobudek polubił produkty Volva, to bardzo dobrze.
2. I jeżeli postawili na taką markę i taki typ - to świetnie.
3. Jeżeli chcą MPK chce ujednolicić swój park taborowy w oparciu o jedną firmę (Volvo Bus Poland) i jej najnowszy produkt (Volvo 7700) - to super. I niech tak dalej trzymają...
A to, że kol. Voy nie lubi Volvo 7700, a to już inny temat...
http://infobus.com.pl/text.php?id=4982
Kolejne Volvo 7700A. Super. Szkoda że nie pokazali tej nowej kabiny. z tego zdjęcia nie najlepiej widać.
Kolejne Volvo 7700A. Super. Szkoda że nie pokazali tej nowej kabiny. z tego zdjęcia nie najlepiej widać.
Tak, wczoraj miałem przyjemność nim jechać na linii pospiesznej D. Szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem wpierw uwagi że to "nowy". Dopiero po chwili patrzę, a tu: inne drzwi do kabiny kierowcy, inna kierownica, pulpit - wszystko ułożone i wysunięte tak, że kierowca ma wszystko pod ręką. Kierownica nie jest już taka jak poprzednie, a wzbogacona o dodatkowe przyciski w zasięgu dłoni. W części pasażerskiej zaś - niektóre siedzenia, chyba te na niskiej podłodze (bez podestu) miały podłokietniki. To wszystko co mi się jak na pierwszy raz rzuciło w oczy, jazda oczywiście jak w bajce, cichy, przyjemny silnik, zero trzeszczenia
No nie wiem. Ponoć mają skracać linie autobusowe tak żeby dojeżdżać autobusem tylko do miejsca w którym można przesiąść się na tramwaj. Np: 122 jęździłby tylko do Kwiskiej (boczna Legnickiej na Popowicach, jakby ktoś nie wiedział) z Nowego Dworu. Także pokasują Ikarusy M11 i inne starsze busy poskracają linie autobusowe (bęzie wtedy na linii jeździło mniej busów), więc nowe nie będą potrzebne.Wilchelm pisze:No tak to jeszcze 9 egzemplarzy i mam nadzieje, że potem nie będziemy musieli zbyt długo czekać na jakieś kolejne. No chyba,że MPK zrobi sobie kilka lat wolnego
Najgłupsza jaką słyszałem. Ja np żeby dojechać do dworca teraz kasuje jeden bilet. A tak będe musiał kasować dwa bilety. Jeden w autobusie drugi w tramwaju. Wniosek:Panewniczanin pisze:To bardzo decyzja, jeśli poskracają te linie.
Prezes MPK i Zdik są bardzo przedsiębiorczy. Na jednym kliencie zarobią sobie dwa razy więcej, a za utrzymanie linii autobusowej zapłacą tylko połowę normalnych kosztów.
A to biletów okresowych we Wrocławiu nie ma. Czy po prostu nie Korzystasz ?Jessi pisze:Najgłupsza jaką słyszałem. Ja np żeby dojechać do dworca teraz kasuje jeden bilet. A tak będe musiał kasować dwa bilety. Jeden w autobusie drugi w tramwaju. Wniosek:
Prezes MPK i Zdik są bardzo przedsiębiorczy. Na jednym kliencie zarobią sobie dwa razy więcej, a za utrzymanie linii autobusowej zapłacą tylko połowę normalnych kosztów.
Są bilety okresowe, ale ja z nich nie kożyztam, ponieważ do szkoły chodzę na piechotę, a do centrum jeżdże raz albo dwa razy w tygodniu więc to się nie kalkuluje.J-31 pisze:A to biletów okresowych we Wrocławiu nie ma. Czy po prostu nie Korzystasz ?
http://www.infobus.pl/text.php?id=4654
No tak, racja. Stan Skłodowskiej jest tragiczny, a szczególnie w stronę Sępolna. Ja tam lubię jeździć i nawet w #8136 spotkałem szanownego Ikarusa9587.Ma się te znajomości...ikarus9587 pisze:Co do telepania to oczywiście. Na Skłodowskiej stan drogi jest tragiczny, ale nie tylko tam. To pewnie dlatego
Tak w zasadzie to przecież jechaliśmy razem... Ten ikarus5326 to mój brat. Przynajmniej mamy o czym gadać w domu Cały pokój obklejony autobusami. Razem tworzymy nawet AT.corp. (Autobusowo-Tramwajowa Koproracja) liczba członków: 2. A swoją drogą przejeżdżałam kiedyś koło Fabryki Volvo Poland i na jej terenie stał taki Volvo, który na pierwszy rzut oka przypominał samolot, tylko bez skrzydeł! Miał jakiś taki spoiler z tyłu na dachu...