Strona 1 z 3

: 2004-11-18, 11:13
autor: Inspektor
A tak poza tym - wracając do tematu - to czy czy te autobusy nie łamią się we Wrocławiu, jak np. Neoplany ?
A skąd! Mają bardzo dobre i wytrzymałe podwozie.W końcu to porządne autobusy... :cool:

: 2004-11-18, 12:15
autor: J-31
...Jak to zwykle u Volvo bywa :D

: 2005-01-24, 16:30
autor: Wilchelm
Akurta w B10BLE podwozie jest największa wadą. Zbytnio wybiera nie równości drogi i co za tym idzie troche trzeszczą luźne rzeczy.

: 2005-10-02, 15:03
autor: Wiśnia
Będąc wczoraj we Wrocławiu jechałem B10BLE 6x2 na linii 126. Ogólnie nie widzę zbyt wielu dużych różnic pomiędzy nim, a jego 12-metrową wersją. Dziwi mnie obecność aż dwóch dużych rzeźni (po lewej i prawej stronie) i brak jakiegokolwiek siedzenia bezpodestowego (w 12m też nie ma, ale tu by się zmieściło). Ciekawie było obserwować wodę gromadzącą się pomiędzy szybami pływającą to do przodu, to do tyłu. Silnik jak zwylke cichy, ale na niskich obrotach rożne elementy wnętrza zaczynały drgać i udeżać o siebie, co mocno zwiększało jego głośność.

: 2005-10-02, 17:50
autor: Inspektor
Wiśnia pisze:Dziwi mnie obecność aż dwóch dużych rzeźni (po lewej i prawej stronie)
A jak jest w wersji 12m? Rzeźnie te doskonale się sprawdzają podczas jazdy autobusem w godzinach szczytu, może pomieścić spora ilość pasazerów, w przeciwnieństwie do ciasnej części środkowej.
Wiśnia pisze:Ciekawie było obserwować wodę gromadzącą się pomiędzy szybami pływającą to do przodu, to do tyłu.
To bolączka tych autobusów...nie mniej jednak nie jest to aż tak poważna wada :)

: 2005-10-02, 19:34
autor: Wiśnia
W 12m jest tylko jedna rzeźnia naprzeciw środkowych drzwi. Druga się nie zmieściła.

: 2005-10-03, 12:37
autor: J-31
Wiśnia pisze:(...) Dziwi mnie obecność aż dwóch dużych rzeźni (po lewej i prawej stronie) (...)
Ja też jechałem testowym B10BLE 6x2 (w Warszawie, kilka lat temu). I ten element właśnie najbardziej mi się spodobał. ¯aden znanym mi autobus 15-metrowy nie ma tak dużej powierzchni. Właśnie, za te "rzeźnie", niemal pokochałem Volvo B10BLE 6x2. To jest rzecz, która znakomicie sprawdza się w polskich warunkach i za to wielkie brawa dla konstruktorów.... ;)

: 2005-12-05, 22:37
autor: Nikki
Ja miałam okazję pojechać nim tylko jeden raz, ponieważ zazwyczaj jeżdżą one w innej części miasta. Nie ukrywam, że mi się podobalo. Silnik dość cichy. Ale w pewnym momencie zapragnęłam wysiąść: kiedy stanęliśmy w korku na Klecińskiej...

: 2005-12-05, 22:51
autor: Inspektor
Uuu, to szkoda. Ja nim ile razy przejechałem to już nigdy nie zliczę, ale jedno wiem: Nie oddałbym ich za żadnne inne Volvo, chyba się w nich zakochałem... :o: ;) :diabeł:

: 2005-12-05, 22:58
autor: Nikki
Gdybym miała inny plan to pewnie pojechałabym dalej, ale strasznie chciałam przejść wtedy koło zajezdni na Grabiszyńskiej. Mam tam fajny punkt obserwacyjny :)

: 2005-12-05, 23:04
autor: Wilchelm
ikarus9587 pisze:Ja miałam okazję pojechać nim tylko jeden raz, ponieważ zazwyczaj jeżdżą one w innej części miasta. Nie ukrywam, że mi się podobalo. Silnik dość cichy. Ale w pewnym momencie zapragnęłam wysiąść: kiedy stanęliśmy w korku na Klecińskiej...
Mieszkasz we Wrocku i jechałaś tylko raz :?: To musisz mieszkać w bardzo specyficznej dzielnicy. To Volvo ma najlepszy ukłąd jezdny ze wszystkich autobusów miejskich jakimi w życiu jechałem. A co do tego punktu to pewnie górka za murkiem co :chytry:

: 2005-12-05, 23:07
autor: Nikki
Akurat mieszkam w pobliżu PL. Grunwaldzkiego i wierz mi, że one bywają tu bardzo rzadko...

: 2005-12-05, 23:09
autor: Wilchelm
No tam tak, ale zachodnia część jest bardzo popularna u nich. Wkońcu chyba wszystkie są na wyposażeniu Grabiszyńskiej.

: 2005-12-06, 11:54
autor: J-31
Inspektor pisze:Uuu, to szkoda. Ja nim ile razy przejechałem to już nigdy nie zliczę, ale jedno wiem: Nie oddałbym ich za żadnne inne Volvo, chyba się w nich zakochałem... :o: ;) :diabeł:
Za żadne inne Volvo ? :D No to :roll: może kilka B10b LE 6x2 wzamian za kilka SU 15 z MZA.... :mruga:

.... :chytry: Machniom ? :retard:

: 2005-12-06, 12:14
autor: Inspektor
Czy ja wiem, chyba nie... :diabeł: Zresztą musiałbym przetestować SU 15, którymi jeszcze nie miałem okazji jechać, właściwie to wolałbym już Neoplana, ale jak go korozja już tak zżera, to trochę niekorzystna by ta zamiana dla mnie była :diabeł: Reasumując, jak dorzucisz jeszcze jakiegoś NG 313 to się mogę nad tym zastanowić :smile2: I zastanawiam, się też czy za taki EOT nie chciałbyś może warna jakiego? Przecież świąteczna promocja trwa i jest aktualna dla wszystkich :mruga:

: 2005-12-06, 13:05
autor: J-31
Inspektor pisze:Czy ja wiem, chyba nie... :diabeł: Zresztą musiałbym przetestować SU 15, którymi jeszcze nie miałem okazji jechać, właściwie to wolałbym już Neoplana, ale jak go korozja już tak zżera, to trochę niekorzystna by ta zamiana dla mnie była :diabeł: Reasumując, jak dorzucisz jeszcze jakiegoś NG 313 to się mogę nad tym zastanowić :smile2:
Korozje odmalujemy, a na dodatek dodamy jeszcze jakiegoś zuży... eee... xD ładnego manika NG 313 :D
Inspektor pisze: I zastanawiam, się też czy za taki EOT nie chciałbyś może warna jakiego? Przecież świąteczna promocja trwa i jest aktualna dla wszystkich :mruga:
Hmmm. Oferta chyba jest (nie) ciekawa :D . No dobra EOT, to może jednak wrócimy do tematu :]

Ładnie się prezentują te wrocławskie B10B LE 6x2. Podobają mi się ... :mruga:

A tak na serio, czy ta listwa ozdobna z boku pudła, to ma jakiś związek z wiekiem produkcji ? :-P

: 2005-12-06, 13:15
autor: Inspektor
Ozdobna listwa od zawsze tam była i występuje ona u wszystkich wrocławskich Volvo B10B LE 6x2.

: 2005-12-06, 17:07
autor: Jessi
Jak ktoś chce sie przejechać B10BLe 6x2 we Wrocławiu to najczęściej można je spotkać na 127 (Kozanów -> Pułtuska). Na tej linii jeżdżą tylko one. No czasami trafi się Volvo 7000A na niej

: 2005-12-06, 17:25
autor: ikarus5326
Jessi pisze:Jak ktoś chce sie przejechać B10BLe 6x2 we Wrocławiu to najczęściej można je spotkać na 127 (Kozanów -> Pułtuska). Na tej linii jeżdżą tylko one. No czasami trafi się Volvo 7000A na niej
Wiem, dziękuję i na pewno skorzystam, jeszczę nie jechałem... :(

: 2005-12-06, 17:25
autor: Wilchelm
Właśnie z myślą między innymi o tej lini je kupowali do Wrocławia. Szkoda,ze były pierwszymi i zarazem ostatnimi autobusami 15 metrowymi we Wrocławiu.