Jelcz M121M/MB
Co wy chcecie od tej nierównej linii okien? Mnie się tam podobapolsmol pisze:Gdyby tak jeszcze wyrównywali linię okien
A co do wrocławskich Gniotów, dzisiaj jadąc 9514 słyszałem w radiu, że 9562 ma wyciek paliwa na silnik, czy coś takiego. Więc jak widać nawet najmłodsze się już psują... A ja uważałem 9562 za jednego z najlepszych M121M...
http://www.phototrans.eu/14,328047,2.html - Lublin ma gniota mniej.
Poza tym we Wrocławiu #9563 zmianił kubraczek i ma już barwy zakładowe
Poza tym we Wrocławiu #9563 zmianił kubraczek i ma już barwy zakładowe
Pojazd miał pełnić służbę w na linii 105. Niestety nie wyszło i wóz stoi tam, gdzie stoi.J-31 pisze:Przyznam się szczerze, że coraz bardziej zastanawiam mnie ten wóz. Został bardzo ładnie wyremontowany i myślałem, że gdzieś się pojawi na trasie - a on tymczasem stoi - prawie w krzakach - a na dodatek ma ustawioną wrocławską linię 105. Hmmm. Czy ktoś z Was, zna jego dalsze losy ?
Info: WFK
Proszę bardzo:Radek_89 pisze:Mógł by ktoś dokładnie czym różniły się kolejne serie Jelczy M121M?
(np seria II od III)
I generacja: http://tabor.we.wroclawiu.net/showphoto.php?i=9501.jpg
II generacja: wprowadzono nowy typ przednich lamp: http://tabor.we.wroclawiu.net/showphoto.php?i=9511.jpg
III generacja: wprowadzono nowe drzwi (szyby wklejane zamiast uszczelek), tylna szyba wklejana zamiast w uszczelce, niewielkie zmiany układu siedzeń z przodu pojazdu, rezygnacja z przyciemnianych szyb: http://tabor.we.wroclawiu.net/showphoto.php?i=9524.jpg
IV generacja: zmiana kształtu nadwozia: obniżenie dolnej linii okien w przedniej części pojazdu, wprowadzenie skośniej szyby, wprowadzenie nowej ściany przedniej z dużym świetlikiem wyświetlacza/filmu, szybą panoramiczną i nowymi lampami, wprowadzenie zbiornika paliwa nad prawym przednim nadkolem, zmiana układu siedzeń we wnętrzu: więcej siedzeń dostępnych bezpośrednio z niskiej podłogi: http://tabor.we.wroclawiu.net/showphoto.php?i=9529.jpg
V generacja: wprowadzenie nowej ściany przedniej i tylnej pojazdu: http://www.phototrans.eu/14,3160,0,Jelcz_M121I_11.html
VI generacja: wprowadzenie nowego nadwozia z wyrównaną linią okien i nowym kształtem tylnej ściany: http://www.phototrans.eu/14,221340,0,Je ... _4938.html
Poza tym wprowadzano inne zmiany jak różne silniki, skrzynie biegów czy druga rzeźnia naprzeciw trzecich drzwi.
W samej IV generacji były zmiany.bystrzak2000 pisze:
IV generacja: zmiana kształtu nadwozia: obniżenie dolnej linii okien w przedniej części pojazdu, wprowadzenie skośniej szyby, wprowadzenie nowej ściany przedniej z dużym świetlikiem wyświetlacza/filmu, szybą panoramiczną i nowymi lampami, wprowadzenie zbiornika paliwa nad prawym przednim nadkolem, zmiana układu siedzeń we wnętrzu: więcej siedzeń dostępnych bezpośrednio z niskiej podłogi: http://tabor.we.wroclawiu.net/showphoto.php?i=9529.jpg
.
Czy objęły one tylko przód czy coś jeszcze?
Jeśli chodzi o przednią ścianę to w 1997 roku rozpoczęto montaż nowego, niedzielonego wlotu powietrza w zderzaku. W ścianie tylnej wprowadzono wklejaną szybkę obudowy wyświetlacza, w miejsce montowanej w uszczelce.Radek_89 pisze:W samej IV generacji były zmiany.
Czy objęły one tylko przód czy coś jeszcze?
Wnętrze przeszło niewielką modernizację w 2002 roku. Rozpoczęto wtedy montaż nowego wzoru przednich nadkoli ze zintegrowanymi siedzeniami ustawionymi tyłem do kierunku jazdy.
Wrocław też chętnie by się tego padła pozbyłppln pisze:Serio? Bo ja myślę, że chętnie zamieniłbym nasze 34 postberliety na Vecto
Odbijające się bez powodu drzwi; ECAS który miejscami nie domaga; strzelanie powietrzem (nie wiem co to dokładnie, może ktoś bardziej obeznany wyjaśni;)) co parę metrów; skrzynia biegów która przegłusza myśli pasażerów; podłoga która potrafi zachowywać się jak rdzenie w reaktorze w Czarnobylu pamiętnego dnia; czy grzejniki, których nie da się wyłączyć.
Ostatnio zmieniony 2011-07-06, 23:51 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
http://fotogaleria.transportnews.eu/det ... ge_id=1486
No i mamy pierwszego gniota, który po przetasowaniu taborowym zmienił swoje wdzianko.
No i mamy pierwszego gniota, który po przetasowaniu taborowym zmienił swoje wdzianko.
Czyli de facto MPK przywróciło mu oryginalny schemat malowania
http://www.phototrans.eu/14,138724,0,Je ... _9541.html
http://www.phototrans.eu/14,138724,0,Je ... _9541.html
Jeśli w ogóle wyjedzie, to dostanie malowanie strzałkowe, bo takiego trzyma się zajeznia Obornicka na której ów pojazd stacjonuje.gornik357 pisze:No i właśnie mam pytanie dotyczące tych dwóch wozów. wrocławski gniotek z tego co mi wiadomo od dłuższego czasu jest remontowany- jak obecnie wygląda jego sytuacja? Wyjechał już czy jeszcze go dłubią? Nie wiecie jakie malowanie dostał/dostanie (czerwono-żółte czy "strzałę")?
Zresztą, jeśli dowiemy się czegoś nowego, to któryś użytkownik z Wrocławia o tym poinformuje na forum
Re: Jelcz M121M
Artykuł o wrocławskich jelczach M121M/MB: http://transportnews.eu/tabor/autobusy/ ... jelcz-m121