Tabor DLA
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Jarosław ma inna wersje: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... stcount=90Wojtek-MKM pisze:Ekhm, co tam robi SOR z Jarosławia?
Ten co stoi w DLA to testowiec co śmigał po Polsce:
http://www.phototrans.eu/1014,2503,881.html
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
A co w tym zastanawiającego?Skoda 16T pisze:Z wrocławskimi blachami i numerkami taborowymi z zakresu przeznaczonego dla SOR'ów? Zastanawiające ...
Wcześniejszy SOR (czerwony) też był odpowiednio oklejony (logo, numer taborowy).
W tym przypadku numery taborowe na wozach i pozostałe oznaczenia zupełnie nie powinny dziwić.
Musieli wymienić od nowego roku auta starsze niż 10 lat (Solarisy). W ich miejsce weszły testowe SOR'y, które będą na gościnnych występach do czasu dostawy właściwych - produkowanych obecnie przez SOR'a pojazdów. Zamawiający oprócz wieku, wymaga również wszystkich oznaczeń (tablice, numery, loga, etc.) na wozach podstawowych...
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
Nigdy wcześniej nie miałeś okazji się o tym przekonać? Imho jeśli chodzi o niskopodłogowe 12m, to od MAZa 203 gorszy jest tylko LiAZ i MAZ 103.KB pisze:Ponadto chyba zaryzykuję stwierdzenie (przekonałem się po dzisiejszych targach) że lepszy SOR niż MAZ
Nie wiem jak sprawdzi się ten dziwaczny układ drzwi, ale i tak uważam, że jest to lepszy wybór niż gdyby wygrał Autosan.
Uwierz mi, że jak na MAZa, to ten z dzisiejszych targów był naprawdę fajny...KB pisze:Jeżeli tak jak przegub mają być wykonane solówki to ja dziękuję
Z tej okazji nawet będzie jazda testowcem dla miłośników w niedzielę
http://www.dla.com.pl/news.php?id=75
http://www.dla.com.pl/news.php?id=75
Niespodzianka dla wszystkich miłośników komunikacji miejskiej.
[2011-05-19]
Jazda testowa autobsuem SOR NB 12!!!
Gorąco zapraszamy wszystkich miłośników komunikacji miejskiej, na jazdę testową autobusem Sor NB 12 w dniu 22.05.2011 o godzinie 12:00. Odjazd z zajezdni DLA przy ulicy Długosza 60.
bo...?Amalio pisze:Nie wiem jak sprawdzi się ten dziwaczny układ drzwi, ale i tak uważam, że jest to lepszy wybór niż gdyby wygrał Autosan.
Zaś co do LAZa i MAZa, to po moich kilku przejażdżkach w Kielcach mam odwrotne wrażenie. Tzn. LAZ wydał mi się wyraźnie lepszy - dużo lepsze zagospodarowanie przestrzeni pasażerskiej (dużo miejsc z niskiej podłogi) i lepiej skręcone wnętrze. O wyglądzie zewnętrznym już nie wspomnę bo tu akurat LAZ wygrywa zdecydowanie.
Układ drzwi rewelacyjny na linie o dużym natężeniu. Zobacz, otwiera się praktycznie połowa autobusu, więc wymiana pasażerów może nastąpić zdecydowanie szybciej niż w tradycyjnych wozach...Amalio pisze:Nie wiem jak sprawdzi się ten dziwaczny układ drzwi, ale i tak uważam, że jest to lepszy wybór niż gdyby wygrał Autosan.
... albo będzie okazja do szybkiej wymiany taboru na inny, po kilku latach eksploatacjigalant7 pisze:W takim razie należy liczyć na to, iż drogi w Rybniku są bardziej proste i mniej dziurawe niż te we Wrocławiu a pasażerowie nie mają nadwagi
Swoją drogą, czego się tak Obawiacie. Jeszcze fizycznie nie ma autobusów. BN12 może się okazać całkiem fajnym autobusem
Bo jak widać jest tańszy, SORy są w dodatku chwalone za oszczędność. A NB12, to przyjemy pojazd zarówno tak podczas prezentacji jak i w ruchu. Autosan pokazuje jedynie chałę.tantus pisze:
bo...?
Zważywszy, że jest on kopią Citara i NLa. 203 posiada przynajmniej oryginalny design.tantus pisze:O wyglądzie zewnętrznym już nie wspomnę bo tu akurat LAZ wygrywa zdecydowanie.
galant7 pisze:Nie kupiło, nie kupiło.Marcin_558 pisze:Kolejne SORy kupił DLA:
To są wozy na testach. Z tego co mówi SOR Poland, auta dla DLA pojawią się we Wrocławiu dopiero pod koniec stycznia...
A te SORy co mają przyjechać pod koniec stycznia, to raczej nie są te przekazane do obsugi w Rybniku linii.
Jak już cytujesz, to zastanów się co...bubel12345 pisze:A te SORy co mają przyjechać pod koniec stycznia, to raczej nie są te przekazane do obsugi w Rybniku linii.
O styczniowych wozach, rozmawialiśmy na początku tego roku - w kontekście wymiany taboru na zadaniu świadczonym dla Gminy Wrocław. Te wozy już są i jeżdżą w barwach DLA we Wrocławiu.
Wtedy o przetargu w Rybniku nikt pewnie jeszcze nie wiedział, a na pewno nikt głośno o nim nie mówił.
Po drugie, nie mogły to być wozy dla Rybnika - bo nie spełniały wymogów SIWZ.
Do Wrocławia zamawiali wozy typu "low entry", a Rybnik wymagał wozów typu"low-floor".
A skoro pytasz w kwestii dostawy wozów do obsługi zadania wygranego przez DLA w Rybniku...
Testowali SOR'a NB12, teraz testują Autosana M12LF SanCity. Później pewnie przyjdzie pora na test Mercedesa Conecto LF, a w nowym roku w Rybniku pojedziecie i tak SOR'ami
Za oszczędność może i tak, tyle że to koniec jego zalet.Amalio pisze: Bo jak widać jest tańszy, SORy są w dodatku chwalone za oszczędność.
Jeździłem w Pradze wiele razy i nie potwierdzamAmalio pisze:A NB12, to przyjemy pojazd zarówno tak podczas prezentacji jak i w ruchu.
...powiedział nieomylny Amalio. To akurat wyłącznie Twoje prywatne zdanie.Amalio pisze:Autosan pokazuje jedynie chałę.
Może i oryginalny, tylko szkoda że taki szkaradny...Amalio pisze:Zważywszy, że jest on kopią Citara i NLa. 203 posiada przynajmniej oryginalny design.