: 2011-01-16, 18:55
Ekhm, co tam robi SOR z Jarosławia?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Jarosław ma inna wersje: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... stcount=90Wojtek-MKM pisze:Ekhm, co tam robi SOR z Jarosławia?
Nie kupiło, nie kupiło.Marcin_558 pisze:Kolejne SORy kupił DLA:
Z wrocławskimi blachami i numerkami taborowymi z zakresu przeznaczonego dla SOR'ów?galant7 pisze:To są wozy na testach.
A co w tym zastanawiającego?Skoda 16T pisze:Z wrocławskimi blachami i numerkami taborowymi z zakresu przeznaczonego dla SOR'ów? Zastanawiające ...
Nigdy wcześniej nie miałeś okazji się o tym przekonać? Imho jeśli chodzi o niskopodłogowe 12m, to od MAZa 203 gorszy jest tylko LiAZ i MAZ 103.KB pisze:Ponadto chyba zaryzykuję stwierdzenie (przekonałem się po dzisiejszych targach) że lepszy SOR niż MAZ
Uwierz mi, że jak na MAZa, to ten z dzisiejszych targów był naprawdę fajny...KB pisze:Jeżeli tak jak przegub mają być wykonane solówki to ja dziękuję
Niespodzianka dla wszystkich miłośników komunikacji miejskiej.
[2011-05-19]
Jazda testowa autobsuem SOR NB 12!!!
Gorąco zapraszamy wszystkich miłośników komunikacji miejskiej, na jazdę testową autobusem Sor NB 12 w dniu 22.05.2011 o godzinie 12:00. Odjazd z zajezdni DLA przy ulicy Długosza 60.
bo...?Amalio pisze:Nie wiem jak sprawdzi się ten dziwaczny układ drzwi, ale i tak uważam, że jest to lepszy wybór niż gdyby wygrał Autosan.
Układ drzwi rewelacyjny na linie o dużym natężeniu. Zobacz, otwiera się praktycznie połowa autobusu, więc wymiana pasażerów może nastąpić zdecydowanie szybciej niż w tradycyjnych wozach...Amalio pisze:Nie wiem jak sprawdzi się ten dziwaczny układ drzwi, ale i tak uważam, że jest to lepszy wybór niż gdyby wygrał Autosan.
W takim razie należy liczyć na to, iż drogi w Rybniku są bardziej proste i mniej dziurawe niż te we Wrocławiu a pasażerowie nie mają nadwagitantus pisze:Tyle, że każde dodatkowe drzwi to obniżenie sztywności nadwozia. A SOR i tak wygląda na dość delikatną konstrukcję.
... albo będzie okazja do szybkiej wymiany taboru na inny, po kilku latach eksploatacjigalant7 pisze:W takim razie należy liczyć na to, iż drogi w Rybniku są bardziej proste i mniej dziurawe niż te we Wrocławiu a pasażerowie nie mają nadwagi
Ale co to ma do rzeczy, skoro to tylko leasing na trzy lata? Tyle chyba wytrzymatantus pisze:Tyle, że każde dodatkowe drzwi to obniżenie sztywności nadwozia. A SOR i tak wygląda na dość delikatną konstrukcję.
Bo jak widać jest tańszy, SORy są w dodatku chwalone za oszczędność. A NB12, to przyjemy pojazd zarówno tak podczas prezentacji jak i w ruchu. Autosan pokazuje jedynie chałę.tantus pisze:
bo...?
Zważywszy, że jest on kopią Citara i NLa. 203 posiada przynajmniej oryginalny design.tantus pisze:O wyglądzie zewnętrznym już nie wspomnę bo tu akurat LAZ wygrywa zdecydowanie.
galant7 pisze:Nie kupiło, nie kupiło.Marcin_558 pisze:Kolejne SORy kupił DLA:
To są wozy na testach. Z tego co mówi SOR Poland, auta dla DLA pojawią się we Wrocławiu dopiero pod koniec stycznia...
Jak już cytujesz, to zastanów się co...bubel12345 pisze:A te SORy co mają przyjechać pod koniec stycznia, to raczej nie są te przekazane do obsugi w Rybniku linii.
To akurat ma najmniejsze znaczenie przy wyborze danej oferty w przetargu.Amalio pisze:Zważywszy, że jest on kopią Citara i NLa. 203 posiada przynajmniej oryginalny design.tantus pisze:O wyglądzie zewnętrznym już nie wspomnę bo tu akurat LAZ wygrywa zdecydowanie.
Za oszczędność może i tak, tyle że to koniec jego zalet.Amalio pisze: Bo jak widać jest tańszy, SORy są w dodatku chwalone za oszczędność.
Jeździłem w Pradze wiele razy i nie potwierdzamAmalio pisze:A NB12, to przyjemy pojazd zarówno tak podczas prezentacji jak i w ruchu.
...powiedział nieomylny Amalio. To akurat wyłącznie Twoje prywatne zdanie.Amalio pisze:Autosan pokazuje jedynie chałę.
Może i oryginalny, tylko szkoda że taki szkaradny...Amalio pisze:Zważywszy, że jest on kopią Citara i NLa. 203 posiada przynajmniej oryginalny design.