Polbus-PKS sp. z o.o.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Dostawa fabrycznie nowych autobusów komunikacji miejskiej z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Dostawa fabrycznie nowych autobusów komunikacji miejskiej z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych (typu A1, B1, C1) w ilości 9 sztuk (typ C1) niskopodłogowych lub w części z obniżoną podłogą o długości minimum 11,5 m; 2 sztuk typ B1) niskopodłogowych lub w części z obniżoną podłogą o długości od 8 m do 9 m; 3 sztuk typ A1) niskopodłogowych lub w części z obniżoną podłogą o długości do 8 m; wszystkie autobusy winny być wyposażone w silnik wysokoprężny spełniający normę emisji zanieczyszczeń EURO 5/EEV; ilość miejsc pasażerskich: dla autobusu typu C1minimum 86 miejsc ogółem, w tym 33 miejsc siedzących; dla autobusu typu B1minimum 56 miejsc ogółem, w tym minimum 23 miejsc siedzących; dla autobusów typu A1 – minimum 41 miejsc ogółem, w tym minimum 16 miejsc siedzących;
Liczba drzwi pasażerskich: dla autobusów typu C 1i B 1: drzwi pierwsze jedno- lub dwuskrzydłowe sterowane przez kierowcę, umieszczone przed pierwszą osią o szerokości efektywnej min. 600 mm. Drzwi drugie dwuskrzydłowe sterowane przez kierowcę, umieszczone pomiędzy osiami o szerokości efektywnej min. 1 200 mm;
Dla autobusów typu A 1 co najmniej 2 pary drzwi sterowanych przez kierowcę, w tym minimum jedna para drzwi dwuskrzydłowych o szerokości efektywnej min. 1 200 mm;
Niska podłoga: dla autobusów typu C 1 poziom podłogi w drzwiach pierwszych i drugich maks. 360 mm;
Poziom podłogi w drzwiach trzecich (gdy są) maks. 940 mm; W drugich drzwiach wysuwany podest umożliwiający wjazd wózka osoby niepełnosprawnej. Strefa niskiej podłogi do końca drugich drzwi. Dopuszczalne maksymalnie dwa stopnie pośrednie wewnątrz pojazdu w przejściu za drugimi drzwiami. Dopuszczalne maksymalnie dwa stopnie pośrednie w drzwiach trzecich (gdy występują). Autobus powinien być wyposażony w system ECAS, umożliwiający wykorzystanie tzw. „przyklęku”; dla autobusów typu B1 poziom podłogi w drzwiach pierwszych i drugich maks. 360 mm; w drugich drzwiach wysuwany podest umożliwiający wjazd wózka osoby niepełnosprawnej; strefa niskiej podłogi do końca drugich drzwi; dopuszczalne maksymalnie 2 stopnie pośrednie wewnątrz pojazdu w przejściu za drugimi drzwiami; dla autobusów typu A1 poziom podłogi maksymalnie 360 mm o powierzchni umożliwiającej bezpieczny przewóz co najmniej jednego wózka inwalidzkiego – co najmniej w obszarze jednej pary drzwi dwuskrzydłowych i strefy bezpośrednio z nimi sąsiadującej. W co najmniej jednej parze drzwi dwuskrzydłowych wysuwany podest umożliwiający wjazd wózka osoby niepełnosprawnej; Dopuszczalne maksymalnie dwa stopnie pośrednie wewnątrz pojazdu, łączące strefy wysokiej i niskiej podłogi;
Tablice informacyjne zewnętrzne: Wymagane dla wszystkich typów autobusów: Tablica przednia w górnej części ściany przedniej (lub w przypadku braku możliwości technicznych w dowolnym miejscu za przednią szybą w sposób nie ograniczający pola widzenia kierowcy) i tablica boczna pomiędzy pierwszymi i drugimi drzwiami w górnej części - dwurzędowe, wyświetlające numer linii i kierunek jazdy (przystanek końcowy i dodatkowo charakterystyczny przystanek przelotowy – zamawiający poda przed rozpoczęciem świadczenia usług treść tablic informacyjnych, która będzie podlegać kontroli) oraz tablica tylna wyświetlająca numer linii w górnej części ściany tyl<font color=blue><b>niej</b></font>; tablice elektronicznie sterowane – umożliwiające wyświetlanie zmiennych informacji dotyczących wariantów kursowania odpowiednio do wykonywanego kursu lub komunikatów np. o awarii pojazdu; zmiany informacji dokonuje kierujący pojazdem za pośrednictwem elektronicznego sterownika, wymóg stosowania tablic elektronicznych nie dotyczy pojazdu dodatkowego;
Tablice informacyjne wewnętrzne: Wymagane dla wszystkich typów autobusów: Tablica boczna z umieszczonym schematem linii zawierającym nazwy wszystkich przystanków; Tablica przednia, umieszczona za kabiną kierowcy, z numerem linii i kierunkiem jazdy (przystanek końcowy);
Oznaczenia na zewnątrz pojazdu: Wymagane dla wszystkich typów autobusów: nad przednimi drzwiami pojazdu należy umieścić napis „WEJŚCIE”, a nad pozostałymi drzwiami napis „WYJŚCIE”, na prawej burcie pojazdu należy umieścić napis mówiący o możliwości wsiadania wyłącznie przednimi drzwiami;
Barwa: wymagana do kolorystki autobusu: żółta (RAL 1028) oraz niebieska (RAL5022); Urządzenia specjalne: wszystkie autobusy należy wyposażyć w środki łączności umożliwiające kierowcy bezpośredni kontakt z centralą i służbami alarmowymi (zestaw głośnomówiący);
Wyposażenie wnętrza: Wszystkie autobusy należy wyposażyć w środki łączności umożliwiające kierowcy bezpośredni kontakt z centralą Wykonawcy i służbami alarmowymi;
Pozostałe warunki, w tym szczegółowy sposób realizacji dostaw i wymagane dokumenty określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
2 582 740,00 EUR brutto.
Bez VAT 465 740,00 EUR
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w dniach 90 (od udzielenia zamówienia)
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0