Strona 2 z 2

Re: Konstal 105Na

: 2018-12-23, 23:29
autor: Przemek
Remontowany skład 2558+2557 dostał malowanie a.la Moderus Beta 😉 Tylko, że nie metallik.

Re: Konstal 105Na

: 2018-12-24, 18:10
autor: J-31
Przemek pisze:
2018-12-23, 23:29
Remontowany skład 2558+2557 dostał malowanie a.la Moderus Beta 😉 Tylko, że nie metallik.
Jezusieńki - co oni wyrabiają ? Przecież to jest niebezpieczne, te tramwaje są niewidoczne. Osoby niedowidzące mogą wpaść pod tramwaj :nuts:

Szkoda, MPK miało naprawdę fantastyczne malowanie. A czy są może jakieś zdjęcia tego składu ?

Re: Konstal 105Na

: 2018-12-28, 22:06
autor: KineticTS1
Też jestem ciekawy jak to wygląda. Najstarszy wagon w kolorach moderusa... :( Szkoda go, ponieważ skoro go tak pomalowali to nie będzie z niego zabytku.

Wiadomo kiedy to wyjedzie?

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-05, 00:57
autor: Przemek
Na tegoroczny WOŚP planowana jest premiera wagonu #2558 po remoncie 😉

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-07, 16:47
autor: Przemek
A tymczasem ni stąd, ni zowąd - 2558+2557 zawitał na linii 8 😉
Obrazek

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-07, 17:17
autor: Cieplik0
Tak na bety narzekacie, a to to dopiero jest bieda :diabeł:

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-07, 19:48
autor: J-31
Jezusicku, co oni mu zrobili ? Przecież to bez sensu :]

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-07, 23:56
autor: Przemek
Zdjęcia z bliska. Za uprzejmością Grzegorza Jóźwickiego.
Obrazek
Obrazek

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-08, 00:12
autor: Rudy
No jak to co zrobili? Zgwałcili :E

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-08, 17:09
autor: KineticTS1
Dotychczasowe, nowe nabytki MPK może i dobrze wyglądają w tym kolorze ale efekt na wagonach #2558 + #2557 to pozostawię bez komentarza...

Moderus 105 Na

Obrazek

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-08, 19:04
autor: Przemek
Podobno ma być tego więcej, więc przyzwyczajajcie się powoli 😉

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-08, 21:21
autor: J-31
Ciekawy jestem, czemu MPK nie nakleiło swojego dużego logo jak np. na Moderusach ? ;)

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-14, 03:39
autor: Przemek
Być może dlatego, że to dopiero pierwsze takie przebranie dla 105-tki ;)

Jak się MPK przyznało, skład 2558+2557 (roboczo nazywany Jackiem i Filipem) nie jest pomalowany w lakier metallik, lecz jedynie oklejony folią połyskową w kolorze granatowym. Przypuszczam, że przed nałożeniem folii, tramwaje były całościowo pomalowane wałkiem na czarno.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Konstal 105Na

: 2019-01-14, 21:36
autor: J-31
Hmm, to ciekawe - chyba popełniłem błąd z #2558, bo wydawało mi się, że linia okien ma czarne słupki, a granatowy jest pod oknami. A tymczasem widzę, że on cały jest granatowy :cool:

Re: Konstal 105Na

: 2019-02-10, 15:03
autor: Przemek
J-31 pisze:
2019-01-14, 21:36
Hmm, to ciekawe - chyba popełniłem błąd z #2558, bo wydawało mi się, że linia okien ma czarne słupki, a granatowy jest pod oknami. A tymczasem widzę, że on cały jest granatowy :cool:
Tylko bok od strony kabiny motorniczego ma czarne słupki.

Tymczasem z kronikarskiego obowiązku wypada napisać, że wraz z Protramami 204WrAs, na zajezdnię Ołbin trafił także skład #2474+2475.

Re: Konstal 105Na

: 2020-01-19, 13:37
autor: Przemek
Wagon 2378 został sparowany z 2513.
Poprzednie "pary" 2377 i 2514 zostały odstawione i zapewne zostaną skasowane.

Ciekawostką są różne napędy drzwi w obu wagonach.
Zamykanie drzwi po czasie z ciągłym dzwonkiem w 2378 vs szybsze zamykanie jak w 105NWr w 2513.

Re: Konstal 105Na

: 2020-01-21, 02:05
autor: vernalisadonis
Dzisiaj go widziałem na 24. Śmiesznie te zamykanie wygląda. Różnica w zamknięciu drzwi w obu wagonach wynosi około sekundy. No i co się jeszcze rzuca, to że boczne wyświetlacze są na różnych wysokościach.

Re: Konstal 105Na

: 2020-03-09, 22:09
autor: vernalisadonis
Dzisiaj widziałem na linii 23 skład co miał dwa "patyki" podniesione. Drugi wagon to 2299. Nie widziałem numeru pierwszego wagonu. Czy na stałe tak jeździ czy to tylko chwilowe?
Pierwszy raz widziałem wrocławski skład z dwoma pantografami podniesionymi. Czasem widuję jak pierwszy wagon ma podniesiony,a drugi opuszczony.

Re: Konstal 105Na

: 2020-05-29, 13:44
autor: Przemek
Kolejna roszada składów na Ołbinie.
2514 jednak został naprawiony i sparowany z 2377.

Także od stycznia pierwsze wagony (2514 i 2378) wymieniły się doczepami ;)