Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Torowiska, pętle i przystanki, buspasy, Park & Ride
m.szklarski
Posty: 22
Rejestracja: 2018-04-05, 18:10

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: m.szklarski »

Jakiekolwiek plany dotyczące wydłużenia tej linii do Bartoszowic odżyły? Rezerwa terenu jest od dziesiątków lat.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5729
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: Przemek »

Raczej nie ma na to szans w tej kadencji.

m.szklarski
Posty: 22
Rejestracja: 2018-04-05, 18:10

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: m.szklarski »

Pytałem w nawet szerszym ujęciu czasowym. Za Dudkiewicza też jakoś nie kojarzę, żeby 'miasto' o tym cokolwiek mówiło.
Może inaczej- kiedy ostatnio w ogóle o takiej inwestycji publicznie wspomniano. Choćby w sensie negatywnym tj. takim, że rezerwa terenu jest tam bezsensowna, że nigdy nie będzie realizacji?

m.szklarski
Posty: 22
Rejestracja: 2018-04-05, 18:10

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: m.szklarski »

Węzeł tramwajowy przy Dworcu Głównym PKP- rozstrzygnięty przetarg:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 65085.html

Ps. Taka szkoda, że dawnymi czasy, jeszcze przed remontem "kamienicy Orlenu" i Domu Wycieczkowego Piast miasto nie dogadało się z ich właścicielami w kwestii utworzenia ...arkad i przeniesienia pod nie ruchu pieszego.
Likwidacja obecnego chodnika na odcinka Kołłątaja 15 i 16 pozwoliłaby na przesunięcie osi torowiska na zachód i załatwienie kwestii skrajni.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29496
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: J-31 »

Na likwidacje chodnika, nikt zapewne się nie zgodzi, gdyż ponieważ właśnie tym chodnikiem mieszkańcy muszą chodzi co rano do sklepiku, a rowerzyści właśnie tym chodnikiem muszą przejeżdżać co dzień w różnych kierunkach i różnych celach. Gdyby ktoś na to się zgodził, to uszami wyobraźni, już słyszę ten krzyk w mediach, że to nie ludzkie, a tramwaje mogą gdzie indziej jeździć. Cóż, Polska :retard:

m.szklarski
Posty: 22
Rejestracja: 2018-04-05, 18:10

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: m.szklarski »

Ale na ul. Ruskiej (na dwu odcinkach) się przyzwyczaili :-))

Poważniej- już teraz ten chodnik przy ul. Kołłątaja jest zdaje się nienormatywny co do szerokości, pod arkadami mógłby być szerszy.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5729
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Remonty wrocławskich torowisk - 2020

Post autor: Przemek »

https://transportnews.eu/aktualnosci/zm ... ii-20-i-74
Remont torowiska na Hallera – zmiany tras linii 20, 74 i 119

Od soboty 11 lipca rozpocznie się remont torowiska na odcinku od ulicy Mieleckiej do ulicy Ojca Beyzyma. Trasy zmienią linie tramwajowe 20 i 74. Tydzień później trasę zmieni także linia 119.


Linia 74 zostanie skierowana do pętli Oporów, a linia 20 pojedzie od ulicy Powstańców Śląskich do pętli Krzyki.

Na wyłączonym z ruchu tramwajowego odcinku, FAT – Hallera, zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa linii 720. Linia ta będzie kursować z częstotliwością:

Dni robocze
do godziny 6:00 co 7,5 min
w godzinach 6:00-9:00 co 6 min
w godzinach 9:00-14:00 co 7,5 min
w godzinach 14:00-18:00 co 6 min
w godzinach 18:00-20:00 co 7,5 min

w godzinach wieczornych, tj. po godzinie 20:00, co 10 min
Sobota i niedziela
z częstotliwością co 10 minut
Pasażerowie, posiadający bilety okresowe na linie 14, 20 lub 24, będą mogli bez żadnych dopłat podróżować autobusem linii 720.

Dodatkowo pasażerowie, którzy skasowali bilet jednorazowy w tramwaju linii 7, 20, 74 będą mogli kontynuować podróż autobusem linii 720 oraz tramwajami linii 4, 5, 11 i autobusami linii 107, 125, 325 na odcinku FAT – Oporów i odwrotnie.

Tydzień później, od soboty 18 lipca, w związku z remontem torowiska przy skrzyżowaniu z ulicą Ojca Beyzyma, zmieni się także trasa linii 119.

Kursy z Blacharskiej w kierunku Sołtysowic zostaną skierowane objazdem w prawo w Aleję Hallera i następnie zawrócą na skrzyżowaniu z ulicą Mielecką i wrócą na swoją trasę.

W kierunku pętli przy ul. Blacharskiej trasa linii 119 pozostanie bez zmian.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Infrastruktura”