FPS 123N -"Cegłobulwy"
No i właśnie o to chodzi, żeby przez najbliższe dwa lata mieli co robić w FPSbystrzak2000 pisze:I co z tego, skoro FPS dostarczenie dwóch składów zajmuje 2 lata, a Protramowi pół roku
A tą wiadomość znalazłem na "Przegubowcu" dopiero dzisiaj
Wychodzi na to, że Zakłady Cegielskiego się "rozkręcają". Pewnie się spieszą by zdążyć na przetarg organizowany przez MPK WrocławPrzegubowiec pisze:29-05-2007 • W ubieglym tygodniu do Warszawy dotarły dwa wagony 123N (nr fabr. 5 i 6), w ostatni weekend - kolejne dwa (nr fabr 7 i 8). ¯aden z nowych wagonów nie został jeszcze wpisany na stan TW, wszystkie na razie odbywają jazdy próbne.
============= Ten post napisałem 15 czerwca ============
Najnowsze "Hipolity" już kursują. Wczoraj w centrum "złapałem" #2142+2143
Chciałbym to zdjęcie pozostawić bez komentarza, ale jest przeskalowane i może nie od razu widac o co chodzi...
Otóż chodzi o te rdzawe zacieki przy kasetonie... Podobno w innym egzemplarzu podobne coś występuje przy kasetonie z tyłu wagonu...
Ten tramwaj ma mniej, niż rok, a już rdzewieje, w dodatku gdyby nie zaciek, to jeszcze długo nikt by o podżeraniu stropu od środka nie wiedział...
EDIT: Zgrałem zdjęcie w lepszej rozdzielczości. za szumy i nieostrość przepraszam - wbudowany "aparat" w komórce.
jednym z problemów na początku było to, że podczas jazdy otwierały się drzwi do kabiny motorniczego. FPS zamontował przy drzwiach zamknięcie na klamkę, które okazało się wadliwe. We wszystkich wagonach klamki zostały zdemontowane a w ich miejsce założone okrągłe zamki. Zarówno klamki jak i te okrągłe zamki to najgorsze zamknięcia jakie widziałem do tej pory w tramwajachCzy tramwaje sprawiają jakieś problemy techniczne ? Czy może są bezawaryjne ?
W zasadzie na to pytanie powinien był odpowiedzieć TLG, ale tak się złożyło, że miałem okazję wczoraj przejechać się wagonem typu 123N.AMD Fan pisze:Czy w 123N podczas jazdy z predkościami 50-60 km/h wystepują wibracje?
I odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: Tak.
Jechałem wczoraj na Pragę i na al. Zielenieckiej, tramwaj miał możliwość rozpędzenia się powyżej 45km/h. Wibracje były odczuwalne.
A tak poza tym, to drobne wibracje można już odczuć przy dużo niższej prędkości - jechałem nowym torowiskiem w alejach, stosunkowo wolno. I przy prędkości z zakresu 10-30 km/h, w kilku miejscach można było odczuć drobne wibracje
Z powrotem wracałem alejami, PES¡, i było "czysto"
Re: FPS 123N -"Cegłobulwy"
Odświeżam stary temat... bo Tramwaje Warszawskie biorą się za remonty "Hipolitów". Jeśli jeszcze ktoś nie widział, to tak wygląda pierwszy skład po NG I
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... ?pid=10930
Wg. Omnibusa - 16 wagonów ma przejść NG I, a zatem zmienią się nieznacznie
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... ?pid=10930
Wg. Omnibusa - 16 wagonów ma przejść NG I, a zatem zmienią się nieznacznie