Solaris- opinie
Sorry już jest - w Częstochowie oraz w Lublinie. Gorzej, że tamtejszy tabor nie jest na to przygotowany.
Ale wydaje mi się, że to co przygotował Solaris dla BVG bardzo by się sprzydał w Polsce, pomimo tego, że faktycznie w większości miast nie ma takiego obowiązku. Ale po prostu jest luźniej - więcej osób może się zmieścić w autobusie...
Ale wydaje mi się, że to co przygotował Solaris dla BVG bardzo by się sprzydał w Polsce, pomimo tego, że faktycznie w większości miast nie ma takiego obowiązku. Ale po prostu jest luźniej - więcej osób może się zmieścić w autobusie...
Rzeczywiscie,wyleciało mi z głowy...osobiście uważam to za głupi pomysł,poniewaz utrudnia to szybką wymiane pasażerów,ale przynajmniej kierowca ma kontrole nad tym kto wchodzi do pojazdu.J-31 pisze:Sorry już jest - w Częstochowie oraz w Lublinie. Gorzej, że tamtejszy tabor nie jest na to przygotowany.
Ale wydaje mi się, że to co przygotował Solaris dla BVG bardzo by się sprzydał w Polsce, pomimo tego, że faktycznie w większości miast nie ma takiego obowiązku. Ale po prostu jest luźniej - więcej osób może się zmieścić w autobusie...
Tylne pojedyńcze i szerokie opony podobno pozwalają zaoszczędzić na masie pojazdu co automatycznie zwiększa jego ładowność. Pomysł przywędrował z ciągników siodłowych. Pojazdy wyposażone w takie szerokie opony nie wożą ze sobą zapasówki ale w razie draki mogą liczyć na jakieś międzynarodowe asistance firm oponiarskich.
Dodatkowo szeroka opona wpływa pozytywnie na przeczepność, stablilnośc i podobno daje oszczędności na paliwie ze względu na zmniejszone opory toczenia.
p.s: Zalety szerokich opon poznałem dzięki miesięcznikowi "Cięzarówki"
Dodatkowo szeroka opona wpływa pozytywnie na przeczepność, stablilnośc i podobno daje oszczędności na paliwie ze względu na zmniejszone opory toczenia.
p.s: Zalety szerokich opon poznałem dzięki miesięcznikowi "Cięzarówki"
Taaaaaaaaak skaczemy z radości, jak na przystankach i byle postoju cały pojazd wpada w drgania i cały czas jest głośno (szafa ogromna to mogliby przynajmniej popracować nad wyciszeniem!) nasłuchujemy jak to głośno jest a na wybojach...no mogłoby być lepiej (choć mamy o tyle komfortową sytuację w mieście że drogi są w świetnym stanie, co chwile jakiś remont, jakieś poszerzanie).
¯ebyś wiedział jak rozkopany jest Wrocław,a plac 1 Maja to już istny paraliż komunikacyjny.No ale liczy się to co będzie po remoncie.voy pisze:Taaaaaaaaak skaczemy z radości, jak na przystankach i byle postoju cały pojazd wpada w drgania i cały czas jest głośno (szafa ogromna to mogliby przynajmniej popracować nad wyciszeniem!) nasłuchujemy jak to głośno jest a na wybojach...no mogłoby być lepiej (choć mamy o tyle komfortową sytuację w mieście że drogi są w świetnym stanie, co chwile jakiś remont, jakieś poszerzanie).