Konstal 13N
I to będzie prawdziwa kartastrofa dla Warszawy. Po pierwsze nie będzie czym jeździć, a poza tym straci ona swój niepowtarzalny klimat ... 13N...Thomas78 pisze:Pewnego dnia (mimo, że pancerne ) 13N w końcu zaczną się rozpadać.
Na pewno do następnych wyborów samorządowych....Thomas78 pisze:Jest więc szansa, że wtedy projekt tramwaju powróci do łask.
Co do pierwszej części zdania - zgadzam się, ale może wtedy władze miasta uświadomią sobie do czego prowadzi taka polityka taborowa. Natomiast jeśli chodzi o drugą część Twojej wypowiedzi - ostatni dzień kursowania liniowego 13N po ulicach Warszawy będzie świętem narodowymJ-31 pisze:I to będzie prawdziwa kartastrofa dla Warszawy. Po pierwsze nie będzie czym jeździć, a poza tym straci ona swój niepowtarzalny klimat ... 13N...Thomas78 pisze:Pewnego dnia (mimo, że pancerne ) 13N w końcu zaczną się rozpadać.
No dobrze. Niech Ci będzie święto, ale nie "narodowe". Przecież, za coś takiego, pozostali mieszkańcy tego kraju powiesili by za to, każdego przypadkowego warszawiaka na pierwszej lepszej latarni. I znów wszyscy by powiedzieli, że warszawiacy myślą tylko o sobie...Thomas78 pisze: Co do pierwszej części zdania - zgadzam się, ale może wtedy władze miasta uświadomią sobie do czego prowadzi taka polityka taborowa. Natomiast jeśli chodzi o drugą część Twojej wypowiedzi - ostatni dzień kursowania liniowego 13N po ulicach Warszawy będzie świętem narodowym
Bez przesady, one wcale nie wyją.....tak bardzo . 13N mają swój niepowtarzalny klimat, podobnie jak Ikarusy 280 starego typu. I ostatni dzień ich kursowania będzie bardzo smutny, na szczęście za szybko to on nie nastąpi. Trzynastki psują się rzadko, a ich stan jest o wiele lepszy niż stopiątek wczesnych serii.
Tak, najstarsze ? No to Zajrzyj tutaj (ostatni post)...Thomas78 pisze:Dużo więcej niż 30... Pomyliłeś się o 10 latJ-31 pisze:I na pewno ma rację. Bo cóż się mogło w nich zmienić przez ostatnie, drobne 30 lat...
Temat:"Newest tramway in Zurich"
I Jak ? Czy nadal Uważasz, że Tramwaje Warszawskie posiadają najstarsze tramwaje na świecie....
Konstal 13N
13N to w ogóle eksponat muzealny. Swoimi rozwiązaniami technicznymi, a także wiekiem, kwalifikuje się wyłącznie do kategorii "tramwaje na wschodzie"M_Szymkowiak pisze:A jeżeli chodzi o 13N to wagony przerobione na altany działkowe lepiej wyglądają...
Posty wydzielone z tematu "Tramwaje na Wschodzie"
Thomas78
Ostatnio zmieniony 2005-04-20, 15:55 przez Thomas78, łącznie zmieniany 3 razy.
Dobrze Ci to napisać - jeżeli Mieszkasz już w Łodzi, to z Twojego punktu widzenia Warszawa jest na ... wschodzie....Thomas78 pisze:13N to w ogóle eksponat muzealny. Swoimi rozwiązaniami technicznymi, a także wiekiem, kwalifikuje się wyłącznie do kategorii "tramwaje na wschodzie"
Altanka ogrodowa ? Brrrr.... Nawet za darmo bym jej nie chciał...M_Szymkowiak pisze:A jeżeli chodzi o 13N to wagony przerobione na altany działkowe lepiej wyglądają...
Warszawa tak czy inaczej leży na wschodzie... Wystarczy popatrzeć na mapę Polski W centrum kraju leży Łódź, a Warszawa ewindentnie na wschodzie.J-31 pisze:Dobrze Ci to napisać - jeżeli Mieszkasz już w Łodzi, to z Twojego punktu widzenia Warszawa jest na ... wschodzie....Thomas78 pisze:13N to w ogóle eksponat muzealny. Swoimi rozwiązaniami technicznymi, a także wiekiem, kwalifikuje się wyłącznie do kategorii "tramwaje na wschodzie"
Ja też nieJ-31 pisze:Altanka ogrodowa ? Brrrr.... Nawet za darmo bym jej nie chciał...M_Szymkowiak pisze:A jeżeli chodzi o 13N to wagony przerobione na altany działkowe lepiej wyglądają...
A czy Widziałeś może już jakąś "altankę"... z 13N ?M_Szymkowiak pisze:A jeżeli chodzi o 13N to wagony przerobione na altany działkowe lepiej wyglądają...
[ Dodano: 2005-04-19, 12:18 ]
Ok. To teraz już rozumiem, czemu w Łodzi jeżdżą Cityrunnery. W końcu z mojego punktu widzenia Łódź leży na zachodzie... :smile2:Thomas78 pisze:Warszawa tak czy inaczej leży na wschodzie... Wystarczy popatrzeć na mapę Polski W centrum kraju leży Łódź, a Warszawa ewindentnie na wschodzie.
Mam jednak cichą nadzieję, że Warszawa nigdy nie "dogoni" tramwajów - tych na wschodzie, np. w Rosji...
Hmm... No cóż, 13N to tak naprawdę Tatra-bis i tego typu tramwaje na wschodzie jeżdżą (tyle, że są mniej zadbane od warszawskich 13-tek na których jest kilkanaście warstw farby i dzięki temu wyglądają nieco lepiej). Widziałem nie tak dawno na warszawskim ¯oliborzu 13N na linii 15 - taki jakiś wypłowiały był ten tramwaj, niczym nie różniący się od Tatr na Ukrainie...J-31 pisze: Mam jednak cichą nadzieję, że Warszawa nigdy nie "dogoni" tramwajów - tych na wschodzie, np. w Rosji...
Łódź pozbyła się (wąskotorowych przegubowych) odpowiedników 13N dawno temu 13N nawet jako zabytek nie nadawałoby się (nie ten rozstaw torów). Poza tym na potrzeby ŁTR Łódź zakupi kolejne Cityrunnery... Tymczasem na wschodzie (w Warszawie) tabor muzealny ciągle pozstaje w ruchu liniowymJ-31 pisze:A może na sprzedaż do Łodzi...Thomas78 pisze: Raczej na ostatni zjazd... do Huty
Odkłada, bo ma prezydenta skąpca, który nie żałuje pieniędzy wyłącznie na dokarmianie bezpańskich kotów (170 tys. zł) oraz na nagrody dla urzędników (200 tys. zł), którzy nie umieja nawet rozpisać przetargu na cokolwiek...Poznań Podi pisze:Warszawa odkłada te przetargi tylko dlatego,że <b>poprostu</b> jest przywiazana to 13N