Nowe miejskie Autosany
Nowe miejskie Autosany
W najnowszej gazetce Polskich Autobusów KLIK są rysunki nowej rodziny autobusów Sancity. Wg mnie urodą raczej nie grzeszą
Ale są srebrne i posiadają czarne wstawki. Nic nowego i swojego.plocmaster pisze:Autobusy na tych wizualizacjach nie wyglądają jak złożone z kilku innych, w dodatku produkowanych na Ukrainie, w Turcji albo czymś jeszcze ciekawszym
A co do tyłu, to jest to zapewne efekt usytuowania silnika. Rozwiązanie takie samo jak w Citelisie na przykład. Mniej blachy nie będzie.
Na razie to tylko wizualizacja, można to dowolnie pomalować. Mi się raczej skojarzył z tym (chyba) belgijskim autobusem, którego zaprezentowano w tym roku w Hanowerze.Amalio pisze:Ale są srebrne i posiadają czarne wstawki.
EDIT
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p53947364.html
Ostatnio zmieniony 2008-12-06, 23:02 przez TLG, łącznie zmieniany 1 raz.
Holenderskim jeżeli Ci chodzi o CiteęTLG pisze:[Mi się raczej skojarzył z tym (chyba) belgijskim autobusem, którego zaprezentowano w tym roku w Hanowerze.
http://www.vdlberkhof.nl/NL/producten/index.htm
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
A mnie sie nawet podoba, co więcej uważam, że jeżeli nie przegną z ceną to mają sporą szanse na naszym rynku. Tylko troche brakuje mi jakiejś taniej wersji LE... (aczkolwiek nie wiadomo, czy coś takiego nie powstanie), bo w sumie brakuje na naszym rynku autobusu o długości ok. 10 metrów, do którego mógłby wjechac ktoś na wózku inwalidzkim a jednocześnie autobus nie kosztowałby z 700 tys (bo zakładam, że taki Solaris U10 gdzieś tyle kosztuje)
Osobiście mi się te pojazdy podobają, chociaż jak dla mnie to sa podobne do Solbusa, przynajmniej przód. Zobaczymy, jak będą wyglądały na żywo. Wiadomo, że będzie troche inaczej to wyglądało niż na wizualizacji. Zapowiadają się ciekawie.
Co do tego wyświetlacza - pewnie będzie możliwość zamówienia innego.
Co do tego wyświetlacza - pewnie będzie możliwość zamówienia innego.
Też tak sądze. Chociaż szkoda, że nie ma silnika wieżowego takiego jak w innych konstrukcjach. Wyglada to lepiej, niż cały zabudowany tyłAmalio pisze:A co do tyłu, to jest to zapewne efekt usytuowania silnika. Rozwiązanie takie samo jak w Citelisie na przykład. Mniej blachy nie będzie.
Szkoda, że przód niestety tak jak wszyscy stwierdziliśmy podobny jak u Solbusa, ale nowa koncepcyjna rodzina Autosanów podoba mi się jak najbardziej i jeśli wprowadziliby drobne korekty do swoich projekcji, to myślę, że może odniosą sukces na rynku.
Ciekawy jestem jak wyglądało by wnętrze i czy przy oferowaniu autobusu w wersji LF wsadziliby wieże czy leżący silnik (tak jak jest to np. w MANach) ?
Ciekawy jestem jak wyglądało by wnętrze i czy przy oferowaniu autobusu w wersji LF wsadziliby wieże czy leżący silnik (tak jak jest to np. w MANach) ?
Pewnikiem będzie wieża. Niskopodłogowiec z leżącym silnikiem to porażka. Efektem tego z tyłu trzeba na miejsca siedzące prawie po drabinie wchodzić. Tak jest chyba z 5 albo 6 stopni. Leżący silnik najlepiej nadaje się do LE - LF tylko wieża.Shadow238 pisze:Ciekawy jestem jak wyglądało by wnętrze i czy przy oferowaniu autobusu w wersji LF wsadziliby wieże czy leżący silnik (tak jak jest to np. w MANach) ?
No ale tak w ogóle to gdzieś jest informacja w jakiej wersji (LF czy LE) będzie ta 12-tka?
Będzie i w wersji LF i LE. Podobnie wersja 10,5m. Pierwsza powstanie jednak niskowejściówka:maly_miki pisze:No ale tak w ogóle to gdzieś jest informacja w jakiej wersji (LF czy LE) będzie ta 12-tka?
w biuletynie PA mgr inż. Adam Choroszy pisze:W nowej rodzinie będą autobusy 10,5 i 12m (w wersji LE i LF - niskopodłogowy) [...]Pierwszym autobusem z nowej rodziny będzie autobus 12m niskowejściowy [...] Sancity M12LE