Tatra RT6N1

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o tramwajach produkowanych za granicą...
faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

J-31 pisze:Tatry trochę sobie z nie radzą z tymi potokami, błędem był montaż podwójnych foteli.
Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach. Fakt, jakby zamontowali pojedyncze fotele, to by były jeszcze pojemniejsze ;) Ale efekt zatłoczenia Tatry to efekt zatłoczenia dwunastki, nie chciałbym widzieć na niej Combino ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

KKS pisze:Pozwolę sobie się nie zgodzić - jeśli chodzi o pojemność to Tatry są chyba najlepsze po stopiątkach.
Tzn. ich wielkim atutem jest dolny pokład w I-szym i III-cim członie. Tam w zasadzie nie ma foteli. To plus Tatry. Ogólnie rzecz biorąc "taterki" są fajne :)

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

TLG pisze:
KKS pisze:Tatra #403
Wybrała się do FPS, by poddać się naprawie głównej z modernizacją
Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Poznaniak pisze:Póki co jeszcze stoi na Fortecznej.
Owszem. Jednak zdaje się to właśnie 403 ma iść w pierwszej kolejności na NG.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

Tak, tutaj się nie mylisz, tylko jest mały problem z transportem.

Bąbel

Post autor: Bąbel »

Przypuszczam, że Poznań wyszedłby dużo lepiej, gdyby 12 lat temu ejdnak zamówił "u-booty", które były konkurentem dla konsorcjum Tatra-Cegielski. Jednak wygrały lokalne sentymenty Poznaniaków i wybrali RT6N1.
Nie lokalne sentymenty, tylko MPK zażądało testu gotowego wagonu a 116N było na papierze a Tatra przyjechała na testy. Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
J-31 pisze:Wspomniałem również o awaryjności. MPK nie miałoby tylu problemów z Tatrami jak ze 116-stkami.
Nie chciałbym być złośliwy ale sprawa awaryjności 116N/Na też wcale różowo nie wyglądała. Tylko Konstal nie zbankrutował a Tatra tak i problemem był serwis. Wszystko zaczęło się uspokajać kiedy Cegielski zabrał się za serwisowanie Tatr.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Bąbel pisze:Skoro nie wiesz to po co głupoty pleciesz?
Napisałem to, o czym miałem wiedzę. Jeżeli było inaczej to bądź uprzejmy to doprecyzować, a nie gulgotać i stroszyć piórka. EOT.

Tukan

Post autor: Tukan »

Tatry skrzypią...
(Wiem mało konstruktywny post, ale gdybyście spędzali w tramwaju tyle czasu co ja[nie będąc kierowcą, inżynierem czy kimkolwiek związanym zawodowo z transportem] i codziennie na PSTce słyszelibyście ten przerażający zgrzyto-skrzyp, spowodowany rozjechanymi szynami i samym wózkiem Tatry, to tyle byście byli wstanie napisać. Fakt, faktem w środku jest dużo miejsca :) )

dariuszz94

Post autor: dariuszz94 »

latem Tatry jeździły na linii 13 i na krzyżówce z ulicą, zaraz za przystankiem Jeleniogórska (w kierunku Starołęki) strasznie chałasowały i wibrowały
jeździło ich z 7-8, reszta brygad (a było ich 11) obsługiwały stopiątki

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

TLG pisze:Wybrała się do FPS
Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie :/
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9603
Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

KKS pisze:Ciekawe, czy będą ją modernizować, czy tylko wyklepią po wypadku.
Coś mi się wydaje, że ją wyklepią, pomalują i będzie wyglądać jak nowa... ale po staremu ;)

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

KKS pisze:No, ale czy będzie NG czy tylko naprawa powypadkowa?
Tego nie wiem na pewno, ale raczej podejrzewam, że ograniczą się do naprawy po wypadkowej ;)

imarcin

Post autor: imarcin »

KKS pisze:Nadzieja matką głupich. #403 ostatecznie wylądowała w Modertransie :/
Jeżeli go będą modernizować to może za rok będzie można go spowrotem zobaczyć na liniach :confused:

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

KKS pisze:Nadzieja matką głupich.
Nadzieja jak nadzieja, można się było spodziewać, że FPS pokaże gołą du,pę

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Tymczasem w Poznaniu Tatra zdobywa kolejne tereny - w poniedziałek z okazji 30-lecia Trasy Kórnickiej była jednym z okazów na linii 5, a dziś wyjechała na brygadę 16/8. Jest to jedna z czterech forteczańskich brygad szesnastki, tyle, że co drugie kółko robi jako linia 14 ;) Tak więc po raz pierwszy planowo RT6N1 jechało na czternastce. Foto:
http://www.galeriapgk.com/galeria/detai ... ge_id=9995

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

No razej nie jest to brygada 16/8.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność. Szybko do tego wniosku doszli ;)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

KKS pisze:Od dzisiaj Tatry są wycofane z PST. Powód - wysoka awaryjność.
A DP Praha pozbyło się swoich Tatr na dobre. Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

TLG pisze:Zostały one sprzedane we wrześniu do zakładów w Nymburku.
Linia zakładowa czy będą coś w nich grzebać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor produkcji zagranicznej”