Solcity/SMxx
Rynek Brytyjski nie wypalił co widać po przekładkach ST11 RHD niestety zostało jeszcze parę wozów im przykre ale zyskali na tym Polscy przewoźnicy bo mają lepsze wykończenia fotele przede wszystkim , PKS Bytów ma dwa teraz przerobione, PKS Chojnice jednego, teraz ST10 właśnie gdzieś pod Warszawę poszedł, Straż Pożarna także Anglika przerobionego się dorobiła . Łatwo jest mi je rozpoznać z zewnątrz więc jak będą zdjęcia na TWB to nie będzie problemu .
A co do dostaw SM12 to nie orientuje się, ale postaram się co nie co dowiedzieć może .
A co do dostaw SM12 to nie orientuje się, ale postaram się co nie co dowiedzieć może .
http://phototrans.eu/14,313104,0.html Widok z bliska na siedzenia w Warbusowskim SM12. Cofam to, co napisałem wcześniej
To są inne stery niż w hybrydzie o której mowa.
[ Dodano: 06 Kwi 2009 00:11 ]
Panowie, rozejrzycie się jednak trochę po tym autobusie (foto stronę wcześniej). Poza nienajlepiej dobraną kolorystyką naprawdę nie widzę nic do czego możnaby się przyczpić. Detale wyglądają na dopracowane i dobrze wykonane. Podobieństwo do urbino aż kłuje w oczy.
[ Dodano: 06 Kwi 2009 00:11 ]
Panowie, rozejrzycie się jednak trochę po tym autobusie (foto stronę wcześniej). Poza nienajlepiej dobraną kolorystyką naprawdę nie widzę nic do czego możnaby się przyczpić. Detale wyglądają na dopracowane i dobrze wykonane. Podobieństwo do urbino aż kłuje w oczy.
A mi ciągle brakuje bardziej oficjalnej wypowiedzi i podsumowania na temat stanu gdańskich Solbusów. Natomiast jeśli chodzi o wnętrze to pamiętam jak MANY Lion's, które przychodziły do ITSu też miały różne felery, np. otwierające się w czasie jazdy podsufitki w pasie nadokiennym.KKS pisze:coraz więcej osób jednak mówi, że "się sypie wnętrze"