Jelcz M180
Jelcz M180
Volvo B10MA / Jelcz M180
Przez przypadek natknąłem się na staruszka Volvo B10MA #8002. To co mnie w nim zdziwiło to ... ławy od Jelcza PR110.
http://img169.imageshack.us/i/8002.jpg/
Co ciekawe - widać to nawet na fotce - są tam półoraki od PR100
Czy wszystkie wrocławskie B10Ma tak mają, czy tylko #8002 ?
Przez przypadek natknąłem się na staruszka Volvo B10MA #8002. To co mnie w nim zdziwiło to ... ławy od Jelcza PR110.
http://img169.imageshack.us/i/8002.jpg/
Co ciekawe - widać to nawet na fotce - są tam półoraki od PR100
Czy wszystkie wrocławskie B10Ma tak mają, czy tylko #8002 ?
Ale tu mowa jest o Jelczach M180 zmontowanych na podwoziach Volvo B10, a nie o Volvach B10MA z nadwoziem Carrus. Warszawski Jelcz był pierwszym złożonym na próbę, autobusem tego typu. Włąściwie rzecz biorąc był po prostu Steyr SG18 wyprodukowany dla JZS.OPi pisze:A my mamy w Szczecinie 80x Volvo B10MA i też żaden nie ma takich foteli.
Następną siódemkę montowano już przy użyciu innych powszechnie używanych części przez JZS. Dlaczego? Pewnie dlatego, żeby zmniejszyć koszty produkcji i nieco cenę całego autobusu.
Mimo to cena nie zachęcała do kupna Jelczy M180 - więc całą siódemkę zabrało MPK Wrocław. #8001-8007. Do teraz w ruchu pozostały tylko 8001, 8002, 8003, 8005 i 8006 - wszystkie stacjonują na zaj. VII Grabiszyńska.
Ostatnio zmieniony 2009-07-30, 00:27 przez Przemek, łącznie zmieniany 2 razy.
a
Wielkie dzięki Kędzior. To teraz rozumiem, czemu w napotkanym Volvo - a w zasadzie w Jelczu M180 - są fotele od PR-ki.Kędzior pisze:Następną siódemkę montowano już przy użyciu innych powszechnie używanych części przez JZS. Dlaczego? Pewnie dlatego, żeby zmniejszyć koszty produkcji i nieco cenę całego autobusu.
Mimo to cena nie zachęcała do kupna Jelczy M180 - więc całą siódemkę zabrało MPK Wrocław. #8001-8007. Do teraz w ruchu pozostały tylko 8001, 8002, 8003, 8005 i 8006 - wszystkie stacjonują na zaj. VII Grabiszyńska.