Solarisy nad Oceanem Indyjskim

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Solaris...
szymonm

Post autor: szymonm »

Las Vegas, a nie Francja
We Francji istnieją takie same/ bardzo podobne wehikuły, np:
http://www.phototrans.eu/14,350316,0,Ir ... _1923.html :)
Może w zasłanianiu kół chodzi po prostu o nadanie bardziej futurystycznego wyglądu podkreślającego szczególne cechy (rodzaj napędu) pojazdu oraz ewentualnie o zmniejszenie opór powietrza podczas jazdy (aspekty ekonomiczne) i zadbanie o czystość nadwozia. Przeciętny pasażer może łatwo zauważyć zauważy zmiany w wyglądzie autobusu, kojarząc je z rozwiązaniami technicznymi i względną nowoczesnością.

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

Co do Szwajcarii to naród porządniejszy więc kierowca wysiliłby się by obejść wóz i jakiś przyrządem udrożnić nadkola. Także po zjeździe mechanicy sprawdzają. Niestety jak wielokrotnie pokazano my mamy kulturę pracy pochodzącą z okolic Kaukazu...jeździ do upadłego mając w D stan techniczny.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Zwycięstwa Solarisa we Francji i Włoszech

[...]

Dwa lata temu sześć Urbino 12 Hybrid zasiliło flotę spółki Transdev, która m.in. zajmuje się obsługą transportu autobusowego na francuskiej wyspie Reunion położonej na Oceanie Indyjskim. To najodleglejsze miejsce, gdzie jeżdżą są autobusy z podpoznańskiego Bolechowa. Jak widać ich eksploatacja musiała na tyle dobrze wypaść, że z Reunion przyszło kolejne zamówienie na polskie autobusy. Zamawiającym tym razem jest CINOR, czyli CommunautéIntercommunale du Nord de la Réunion. To jednostka samorządowa zarządzająca północnym regionem wyspy ze stolicą w Saint Denis. Zgodnie z ogłoszonym wynikiem przetargu nad Oceanem Indyjskim pojadą (a raczej popłyną) autobusy przegubowe z logo Solarisa, w tym 6 szt. Urbino 18 oraz 6 szt. Urbino 18 Hybrid. Przypomnijmy, że w poprzednio zamówione egzemplarze były wyposażone m.in. w: klimatyzację przystosowana do warunków tropikalnych oraz system CAPSIS, który uruchamia tzw. zieloną falę sygnalizacji ulicznej (autobusy wysyłają sygnał, który zmienia światło na zielone, dzięki czemu autobusy nie czekają w korkach). Na pewno podobne elementy pojawią się w kompletacji najnowszych przegubowców. W podróż z Bolechowa wyruszą na wiosnę 2013 r. Zanim dotrą do Reunion będą usiały pokonać identyczną trasę jak dwa lata temu Urbino 12, czyli najpierw trafią do francuskiego portu w Le Havre, a następnie drogą morską w ciągu czterech tygodni dotrą na wyspę położoną około 700 km na wschód od Madagaskaru i 200 km na południowy zachód od Mauritiusa. Całkowita wartość zamorskiego zamówienia to ponad 11,5 mln EUR netto. W przetargu CINOR spółka Solaris France pokonała jednego konkurenta –najprawdopodobniej Mercedes-Benz, który już wcześniej dostarczał na wyspę swoje pojazdy.

[...]

http://infobus.pl/text.php?from=main&id=49946

ODPOWIEDZ

Wróć do „Solaris”