MPK Wrocław
To z tej trójki najchętniej widziałbym MANa we Wrocławiumars84 pisze:aby producent autobusu był również producentem silnika. Dlatego należy się spodziewać raczej kogoś z trójki, która zgłosiła się do poprzedniego przetargu to jest MAN, MB, Volvo.
Może chcą pokazać, ze jako jedyni nie poddają się presji Solarisa i go nie kupują to raz, a dwa przyczną może być, że jeżeli producent autobusu jest producentem silnka wtedy ten wóz nijako jest pewniejszy. Z resztą kto ich tam wie.Adam_pl pisze:Od długiego czasu zastanawiam się, czemu nie chcą Solarisów w MPK. Czym może być spowodowana niechęć do tej marki?mars84 pisze:Wrocławskie MPK nie zamierza bawić się w Solarisa.
I co by z tego mieli? Satysfakcję? Na takiej zasadzie to można nie kupić Volkswagena, a nie Solarisastachu pisze:Może chcą pokazać, ze jako jedyni nie poddają się presji Solarisa i go nie kupują to raz
Nieważne kto co robi, tylko jak robi. Choć w sumie można nie chcieć sytuacji typu — nastawić się na X z silnikiem Y, a Y obraża się na X i już im ich nie sprzedajestachu pisze:przyczną może być, że jeżeli producent autobusu jest producentem silnka wtedy ten wóz nijako jest pewniejszy
Ponad roczny odkop, ale co tam!
Poniższa informacja powinna ucieszyć naszego forumowego kolegę - @CNG.
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3575 ... iasta.html
Wprost nie mogę się doczekać!
Poniższa informacja powinna ucieszyć naszego forumowego kolegę - @CNG.
¬ródło:Gazeta.pl Wrocław pisze:Do końca stycznia 2011 r. analitycy ze światowej firmy doradczej McKinsey&Company mają przygotować strategię redukcji emisji gazów cieplarnianych we Wrocławiu.
Przygotowywana strategia skupi się na ośmiu obszarach. Są wśród nich transport, eksploatacja budynków i gospodarka odpadami, na które przypada 75 proc. możliwej do osiągnięcia redukcji. Strategia będzie zawierać także katalog działań, które należy podjąć. Są wśród nich m.in. ocieplanie budynków, montowanie w autobusach MPK silników napędzanych gazem CNG, a także recykling i sortowanie odpadów. W program zaangażowały się już spółki Fortum i Kogeneracja, dostarczające ciepło do wrocławskich mieszkań, oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.
- Do realizacji strategii chcemy zaprosić również inne firmy oraz spółdzielnie mieszkaniowe - zapowiada Rafał Dutkiewicz, prezydent Wrocławia. - Rozpoczniemy w połowie 2011 r. Koszty rozłożą się na kilka podmiotów, np. za wymianę silników w autobusach na jednostki napędzane gazem zapłaci MPK - dodaje.
W zeszłym tygodniu za pośrednictwem Facebooka miasto rozpoczęło dyskusję z wrocławianami o pomysłach na ograniczenie emisji.
- Już pierwszego dnia mieliśmy ok. 60 merytorycznych wpisów - mówi Paweł Czuma, rzecznik urzędu miejskiego. - Prosimy wrocławian o kolejne pomysły, własne lub podpatrzone w innych miastach. Najciekawsze trafią do McKinseya i zostaną wpisane do strategii.
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3575 ... iasta.html
Wprost nie mogę się doczekać!