[Gdynia] Trolejbusy
DziękujęTRAMWAJ pisze:Naprawdę J-31 zachęcam! Nawet jak przejedziesz się elektrycznym PRXXX to poczujesz dużą rożnicę np.trolejbus szybciej przyśpiesza! Jechałem wtedy chyba 26! Zapraszam do Gdyni!
Ja w sumie pamiętam jeszcze stare PR-ki w wersji elektrycznej. Najeżdziłem się nimi na linii 51 w Warszawie.
Dlatego najbardziej mnie interesują jednak MB O405NE i Solarisy Trollino. Nie mniej jednak <b>napewno</b> zajrzę do nowszych Jelczy M120T z czystej ciekawości..
A tak poza tym chcę zobaczyć jak te trajtki funkcjonują w nowej rzeczywistości i w całym systemie komunikacyjnym...
Ostatnio nadpalił się ST12T #3038.
http://phototrans.eu/14,237558,0.html
Podobno nie jest dobrze..Sama konstrukcja jest nienaruszona-ale spaliło się sterowanie. I tu mam pytanie: Co dalej z tym faktem-moim zdaniem zakładając plan minimum-przełożyć sterowanie z 3004, a tegoż 3004 zoporowić.
Co ty na to u2w
http://phototrans.eu/14,237558,0.html
Podobno nie jest dobrze..Sama konstrukcja jest nienaruszona-ale spaliło się sterowanie. I tu mam pytanie: Co dalej z tym faktem-moim zdaniem zakładając plan minimum-przełożyć sterowanie z 3004, a tegoż 3004 zoporowić.
Co ty na to u2w
Szkoda niego, ale widać, że nie był to poważny pożar więc coś się zrobi.
Jeszcze prostsze jest zoporowanie samego 3038 na przykładzie Tychów, ale biorąc pod uwagę prawdę o 3004 czyli, że większość czasu stoi na bazie, twoja propozycja wydaje się sensowniejsza. 3 możliwością jest przerobienie 3038 na 12AC.kombino pisze:I tu mam pytanie: Co dalej z tym faktem-moim zdaniem zakładając plan minimum-przełożyć sterowanie z 3004, a tegoż 3004 zoporowić.
Nie kombino'jkombino pisze:Co ty na to u2w
Na serio, to:
Owszem, poważny. Wprawdzie jest tak, jak napisał kombino ale sterowanie, to wszystkie styczniki oraz instalacja (wszystko to całkowicie spalone w wieży), przekształtnik i sterownik (jeszcze nie wiadomo ale jest spore prawdopodobieństwo, zwłaszcza w przypadku sterownika). Poza tym przetwornica, która również była w zasięgu ognia. Niezależnie o decyzji, co do ew. naprawy będą to spore koszty. Możliwe są rozwiązania takie, jakie podaliście (choć w AC szczerze wątpię - najwyższe koszty i wiek) + remont obecnej aparatury lub... zastosowanie sterowania takiego jak w #3052. Jednak, jaka będzie decyzja, przyjdzie nam zapewne poczekać.ep40 pisze:widać, że nie był to poważny pożar
Uprzedzając pytanie co do przyczyn pożaru również na razie nic nie wiadomo. To się okaże po zdemontowaniu aparatury. Znana jest jedynie lokalizacja źródła ognia a ta daje kilka możliwości.
Tylny zderzak został zdjęty aby wyciągnąć zespół sprężarki - ta została wysłana do serwisu.kombino pisze:Jak się czuje 3002... Czy awaria #3002 jest poważna bo stoi w alei bez tylnego zderzaka-ma wyjęty silnik
Tak do końca nie wiadomo - nie ma jeszcze ostatecznie decyzji. Najprawdopodobniej jednak będzie naprawiany - bez żadnej przebudowy, zmiany napędu itp.kombino pisze:Czy wiadomo już jakie macie plany dotyczące #3038
I oto jest przetarg na dostawę trolejbusu do PKT. SIWZ ciekawy.
-klimatyzacja(pełna)
-rampa
-półautomatyczne odbieraki
-silnik dopuszczający oferte z ¯ychlina(chyba ze budowa jest inna niż w SIWZ)
-wykluczenie DPO?(zakaz wykorzystania podwykonawców)
-dostarczenie dokumentacji-w końcu
-dopuszczenie "rzeźni" po prawej stronie.
Szkoda,że tylko nierdzewka, może jakiś Hess by się zainteresował. Szkoda,że bez dodatkowego napędu To tyle na szybko.
http://www.pktgdynia.pl/specyfikacja14_2008.pdf
-klimatyzacja(pełna)
-rampa
-półautomatyczne odbieraki
-silnik dopuszczający oferte z ¯ychlina(chyba ze budowa jest inna niż w SIWZ)
-wykluczenie DPO?(zakaz wykorzystania podwykonawców)
-dostarczenie dokumentacji-w końcu
-dopuszczenie "rzeźni" po prawej stronie.
Szkoda,że tylko nierdzewka, może jakiś Hess by się zainteresował. Szkoda,że bez dodatkowego napędu To tyle na szybko.
http://www.pktgdynia.pl/specyfikacja14_2008.pdf
Raczej chodzi o wykonanie jako jednego producenta a nie typu: Solaris/DPO/Cegelec/I_Bóg_Wie_Co_Jeszcze. Poza tym DPO jest traktowane jako Solaris-Czechy.kombino pisze:-wykluczenie DPO?(zakaz wykorzystania podwykonawców)
Czemu "w końcu"? Wcześniej też było.kombino pisze:dostarczenie dokumentacji-w końcu
Przy wymogu homologacji i kryterium 100% ceny?kombino pisze:może jakiś Hess by się zainteresował