Solaris, Man - rozejm ?
Jeśli nawet, to i tak solówki maja mniejsza zabudowę wieży i tak. A to że przeguby maja większą wieżę można tłumaczyć tym że mają mocniejszą jednostkę, a jeśli mocniejszy silnik, to większy. Po za tym nie pojęte jest to że U15 ma największą wieżę z całej rodziny Urbino.Solcity pisze:Tak się składa że wieże w Mercedesach są większe niżeli w Solarisie (chodzi o modele przegubowe). Zauważ że Citaro G oraz Conecto G nie mają z tyłu nawet 3 siedzeń...
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Nie wiem jak U12 (PR183 czy PR228), ale U18 będą miały PR265S2. Tak wskazuje punktacja.ep40 pisze:To przy takim rozmiarze wieży jednak wychodzi na to, że przyszłe warszawskie U12 Mana mieć nie będę: http://www.phototrans.eu/14,513407,0,So ... o_12_.html
W temacie o Urbino 15 była nawet o tym dyskusja, nie padła definitywna odpowiedź co silniki, skrzynie biegów i reszta osprzętu piętnastek mają w sobie charakterystycznego, że przyczyniają się do tak wielkiej wieży. Moc nie jest odpowiedzią, bo wieże osiemnastek zazwyczaj mających mocniejsze silniki nie wybijają się od solarisowego standardu. A w solowych citaro wieża jest o tyle mniejsza, że nie ma bryły prostopadłościanu, lecz jej szerokość się pośrodku zmniejsza dzięki skosowi. W przegubach nie ma 3 siedzeń gdyż mimo, że większość wymiarów wieży jest taka jak w solówkach, to na wysokości siedzeń wystaje coś w rodzaju garbu.Ziarek pisze:Po za tym nie pojęte jest to że U15 ma największą wieżę z całej rodziny Urbino.
Informacja prasowa jaką Solaris dawał na Transexpo mówi wyraźnie, że SU12 dla MZA (m. in. wystawione na targach) ma silnik DAF PR228 [EEV] o mocy 314KM. Więc to chyba jednoznacznie ucina wszelkie spekulacje...Jack the Ripper pisze:Nie wiem jak U12 (PR183 czy PR228), ale U18 będą miały PR265S2. Tak wskazuje punktacja.ep40 pisze:To przy takim rozmiarze wieży jednak wychodzi na to, że przyszłe warszawskie U12 Mana mieć nie będę: http://www.phototrans.eu/14,513407,0,So ... o_12_.html
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Bardzo bym chciał się mylićJack the Ripper pisze:Obyś się nie zdziwił
Co do skrzyni- standard w MZA, czyli Divabus.
Ale nasze, kieleckie U12 - te zakupione przez ZTM mają PR228, jeśli się nie mylę. W połączeniu z EcoLife nie czuć tej mocy. Co innego w Solarisach MPK z PR183 z Ecomatem - ty to czuć moc, chociaż to słabszy silnik.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt: