Rosyjskie autobusy miejskie
Zauważ, że rzeźnie są dwie.J-31 pisze:Autobus jest nawet fajny, ale rzeźnia mikroskopijna - będzie ciut za ciasno
Podciągnę po ten temat. Ukraiński producent Skif przedstawił swoje pierwsze LE:
http://fotobus.msk.ru/photo/738430/
http://fotobus.msk.ru/photo/738431/
http://fotobus.msk.ru/photo/738432/
http://fotobus.msk.ru/photo/794092/
http://g.io.ua/img_aa/large/2096/10/20961063.jpg
http://m.io.ua/img_aa/medium/2096/10/20961021.jpg
Napędza go silnik Cummins.
Fajny autobus. Dosyć nietypowo usytuowano fotele tuż za środkowymi drzwiami. No, ale czegoś nie rozumiem - czemu w świetle środkowych drzwi umieszczono pionową poręcz. A drugą pionową tuż obok, w rzeźni. Jaka była logika producenta tudzież projektanta ? Zdaje się, że raczej trudno będzie wjechać wózkiem dziecięcym i raczej chyba nie da rady wtoczyć wózka inwalidzkiego
Na wschodzie jak chcą umieją zaprojektować przyzwoicie WYGL¡DAJ¡CY autobus, np MAZy 203/205/206 nie wyglądają tak źle tak samo jak rodzinka Bogdanów. Co do tego przypomina mi LAZy 5252 jeżdżące po Lwowie albo Ikarbusy 101 z Belgradu. Może jakby mu zamontować wklejane okna wyglądałby lepiej.pmaster pisze:Prędzej po prostu wschodni design
¯eby chociaż wizualnie nadążać za obecnymi trendami, jakoś nie wyobrażam sobie żeby ktoś na rynku innym niż wschodnim zainteresował się autobusem który wygląda jak coś z lat 90 po remoncie kapitalnym.Ale mówią, że lepsze jest wrogiem dobrego, więc skoro konstrukcja sprzed 15 lat sie sprawdza, to po co ją zmieniać... ?