MAN NG313
A więc tak. Dziś udało mi się go wreszcie złapać, na linii 144. Widziałem go jak jechał w przeciwnym kierunku do mojego - na Wojszycką. Wysiadłem, podjechałem w stronę wojszyc i Man był mój Po kilku latach polowań...Co prawda były to trochę pobieżne polowania, ale dziś takiej okazji nie mogłem przepuścić. Manik w środku prezentuje się świetnie, fotele wygodne, miękkie. Jednak jak usiadłem na amfiteatrze, silnik był dosyć głośny, jednak porównywalny z V7000a. Po zrobieniu kółka, i zajechaniu spowrotem na Wojszycką, wysiadłem i chciałem zrobić zdjęcie, jednak kierowca - od razu zareagował: Niw wolno robić zdjęć autobusom, nie zgadzam się! Niczym małe dziecko, jeszcze brakowało żeby zaczął tupać nogami w podłogę. Jak odchodziłem, jeszcze krzyknął że mogę być terrorystą . Ale co mi tam, stanąłem sobie grzecznie za krzaczkiem, i jak autobus wracał z pętli i przejeżdzał obok pstryknąłem mu zdjęcie . Jednym słowem - straszny burak.
Oj, ja byłem tak podekscytowany samą jazdą nim, że po tylu latach udało mi się go złapać, że nawet jak by świszczało to nie zwróciłbym uwagi na to. Ale chyba nic takiego nie miało miejsca...Siedziałem na amfiteatrze więc nasłuchiwałem dźwięków silnika a nie żadnych tam świstówJ-31 pisze:Inspektorze, a czy Wasz NG313 też tak świszczy podczas jazdy ?Inspektor pisze:Ależ ja nigdy nie mówiłem, że Man to zły autobus...
Rozumiem. A efekt świszczenia, występuje przy dużej prędkości i najlepiej można go usłyszeć stojąc obok kabiny kierowcy, albo tuż za nią na wysokości nadkolaInspektor pisze:Oj, ja byłem tak podekscytowany samą jazdą nim, że po tylu latach udało mi się go złapać, że nawet jak by świszczało to nie zwróciłbym uwagi na to. Ale chyba nic takiego nie miało miejsca...Siedziałem na amfiteatrze więc nasłuchiwałem dźwięków silnika a nie żadnych tam świstów
PS. Pisząc owe słowa co chwila zerkam na moje okno, a za nim, ulicą ... co chwila przejeżdżą MAN NG313 z R13
MAN NG313
Opis autobusu: http://transportnews.eu/km/katalog-auto ... /man-ng313
Ostatnimi czasy można na niego trafić na dwurazówkach: D 6:47 z pętli OS i 148 po południu.
Autobus z wyrokiem śmierci który zapadnie po wprowadzeniu do eksploatacji nowych Citar G C2.
Ostatnimi czasy można na niego trafić na dwurazówkach: D 6:47 z pętli OS i 148 po południu.
Autobus z wyrokiem śmierci który zapadnie po wprowadzeniu do eksploatacji nowych Citar G C2.
Re: MAN NG313
Właśnie zastanawiałem się jak długo #8600 jeszcze pojeździ. Bo ma już trochę lat. Czy MPK lub któryś z klubów miłośniczych nie chcieliby go zostawić na "historyka" ? Pewnie nikt o tym nie myśli