PESA 120N/121N/122N
Zdziwię Cię. Nawet nie wysilą się na stworzenie takich słupków. Po prostu wejzmą premię, za "sukcesy" w pracy.Thomas78 pisze:Oni chcą chyba pokazać, że coś robią, a że efekt tego będzie żaden, to już inna para kaloszy. Potem pokażą tajemnicze słupki, że niby Warszawa tyle inwestuje, oczywiście nie przyznając się, że bez odczuwalnego efektu dla pasażerów.
Były słupki w TV, sam widziałem, ponadto na stronie internetowej UM Warszawa były też takie dane, która nota bene były naciągane, sprawdzałem to z innych źródeł... Kacza propaganda i tyle. Zresztą nie tylko Kacza. Pewne pismo komunikacyjne swego czasu oceniło działalność TW bardzo wysoko w pewnym rankingu, co wywołało burzliwe dyskusje, także i na tym forum.
Sorki ale mam ochote zrobić tylko jedno Cegielec jest śmieszny myśląc, że wygra przetarg nie pokazując oficjalnie swojego produktu... PESA zrobiła chociaż jakąś oficjalną fizualizację, no i już budują jakieś wagony, nie to co Cegielec. Krótko mówiąć żal, a Cegielca bym za to pogonił, rozpisał przetarg "pod" PESE i niech się Cegielec goni...J-31 pisze:No to możemy powiedzieć pa-pa tramwajom z PESY, a skończy się to tym, że po nowo wyremontowanym torowisku w al. Jerozolimskich, będą kursowały 13N.
Uuu... nie wiedziałem, że jest, aż tak źle z tymi tramwajamiThomas78 pisze:Już teraz najstarsze tramwaje w Warszawie mają lat 40, zaś sama konstrukcja pochodzi z 1959 r.
Dokładnie, mam nadzieję, że po tej akcji Cegielski tym bardziej nie wygra tego przetargu.B.A. Baracus pisze:Sorki ale mam ochote zrobić tylko jedno Cegielec jest śmieszny myśląc, że wygra przetarg nie pokazując oficjalnie swojego produktu... PESA zrobiła chociaż jakąś oficjalną fizualizację, no i już budują jakieś wagony, nie to co Cegielec. Krótko mówiąć żal, a Cegielca bym za to pogonił, rozpisał przetarg "pod" PESE i niech się Cegielec goni...
Konstrukcja polska pochodzi z 1959 r., zaś zastosowane rozwiązania pochodzą z amerykańskiego tramwaju PCC z lat 30-tychUuu... nie wiedziałem, że jest, aż tak źle z tymi tramwajamiThomas78 pisze:Już teraz najstarsze tramwaje w Warszawie mają lat 40, zaś sama konstrukcja pochodzi z 1959 r.
A kiedy bedzie ogloszony ten przetarg w Gdansku??B.A. Baracus pisze:Hehe, no zobaczymy jak to będzie Oczywiste jest jedno, że walka będzie chyba troche mniej zacięta niż w WarszawieThomas78 pisze:Ja też mam taką nadzieję, zwłaszcza, że w Gdańsku nie rządzą "wybitni specjaliści" z klucza partyjnego PiS i "niezastąpiony" pan Karos, prezes TW
ktos w ogole wie jakie "oczywiste bledy" TW poprawily w tekscie oferty PESY? nie zapomnieli czasem jednego zera w cenie tramwajow??
To już najmniej istotne, bowiem najważniejsze, że znów coś zamotali i przez nich przetarg już nie jest ważny. Możemy o nim zapomnieć jak również o tramwajach...albertus pisze:ktos w ogole wie jakie "oczywiste bledy" TW poprawily w tekscie oferty
PESY? nie zapomnieli czasem jednego zera w cenie tramwajow??
Jeśli o mnie chodzi, to od samego początku słowo "przetarg" wzbudzał we mnie dreszcz niechęci. W latach 90-tych przetargi w Warszawie, były tylko przykrywką do dziwnych interesów. A teraz jest powodem wielu problemów, ponieważ TW nie mają możliwości stopniowej, planowej, wymiany taboru, a na dodatek nie mogą liczyć na dofinansowanie z UE. Nie jest realizowana polityka taborowa. A to, za kilka lat baardzo mocno się zemści....
Najpierw kupowali "jedynie słuszny" tabor z Konstalu (prototypową 112-kę, U-Booty, a potem bulwy), kolejnym zaskoczeniem, zupełnie niejasnym krokiem było zdecydowanie się na zakup nowych wysokopodłogowców (tu po wielu perturbacjach wygrał Cegielski - no właśnie - sprawa ucichła, kiedy ma być dostawa prototypowego wagonu ), a z niskopodłogowcami to już jedno wielkie pasmo porażek. Co więcej, władze TW odpowiedzialne za ten stan rzeczy snują fantastyczne wizje rozwoju sieci, nie mając de facto taboru do obsługi dotychczasowych tras na przyzwoitym poziomie. Oprócz tego pan prezes TW ma się coraz lepiej (w przeciwieństwie do taboru).
No właśnie też to zauważyłem. Dyskusja się mocno rozwinęła. Zobaczyliśmy modele - miniaturki wagonów, co do których nie wiadomo zresztą do końca czy będą tak wyglądać w skali 1:1. A dalej nic konkretniejszego nie słychać i nie widaćJ-31 pisze:A swoją drogą PESA jakoś też nie za bardzo chwali się swoimi tramwajami
Pesa 121N dla Elbląga
Tak wygląda tramwaj dla Elbląga-myślałem,że prace są bardziej zaawansowane
http://miniurl.pl/14232
Temat scalony. Na przyszłość proszę dokładniej szukać tematów o podobnej treści.- mod. Damhan
http://miniurl.pl/14232
Temat scalony. Na przyszłość proszę dokładniej szukać tematów o podobnej treści.- mod. Damhan
Ostatnio zmieniony 2006-07-21, 22:27 przez kombino, łącznie zmieniany 1 raz.