Tatra RT6N1
Co słychać z poznańskimi tatrami dzisiaj - miesiąc po Twoim poście. Czy nadal się psują ?JjmJ pisze:Raport z ostatnich kilku dni: co najmniej jedna Tatra dziennie ulega awarii. Na przykład dzisiaj dwie, podobno między innymi odmalowana 402. Najczęściej jednak #407. Najwyraźniej tegoroczne lato nie sprzyja im. Może to przez to, że za późno przyszła wiosna? Na szczęście te awarie są chyba jakieś takie niezbyt poważne, bo na przykład jednego dnia wieczorem #409 (oczywiście już jako wagon uszkodozny) na Pestce jechało na oko jakieś 60km/h bądź więcej. Przynajmniej nie było zbytnich opóźnień.
Oczywiście że się psują! Ale nie aż tak często. Ten miesiąc temu to miały jakiś wyjątkowy zły okres bo praktycznie prawie za każdym razem gdy gdzies byłem na mieście to jechało #40x z dopiskiem WAGON USZKODZONY. A teraz tego nie ma... chyba że mam szczęście. Tylko raz widziałem, dzień przed premierą chyba #502, jak na PST z jednej z Tatr unosiły się bliżej niezidentyfikowane opary. A tak swoją drogą to prawie bezpośrenio za nią jechał przejazd techniczny właśnie tego odnowionego Combina, a jako następne uszkodzone 105Na na 16.
Czytając Wasze posty - szczególnie te związane z RT6N1 - można odnieść takie wrażenie. MPK Poznań nieźle umoczył. Nie mniej jednak, te tramwaje są eksploatowane liniowo. Skrzypią, piszczą, czasami dymią, ale jeżdżą. Jeżdżą liniowo.marcinc pisze:Swoja drogą to Poznań sie nieźle utopił z tramwajami - najpierw buble RT6N1 później combino które mogłyby się rozlecieć wskutek błędu konstrukcyjnego...
A propo. A czy te fotele w Tatrach nie są już jakoś nadmiernie zniszczone, podarte (dla nie zorientowanych napiszę, że zamontowano fotele podobne do tych, które montował kiedyś Neoplan Polska w autobusach)
Wspolczuje wam z powodu Taterek. Jak tak sie psuja to przyslijcie je do ZRT MPK Lodz, my wam je zmodernizujemy tak ze nie beda sie juz psuly (jak ze 114stkami z Gdanska), wstawi sie aparature Eniki i bedzie po problemie
I co sie dzieje ze 105Na/2 czy jakos tak (przegubowiec z niskopodlogowa czescia). Mam zamiar sie wybrac do Poznania w przyszlym miesiacu, i chcialbym na niego zapolowac.
Aleksej
I co sie dzieje ze 105Na/2 czy jakos tak (przegubowiec z niskopodlogowa czescia). Mam zamiar sie wybrac do Poznania w przyszlym miesiacu, i chcialbym na niego zapolowac.
Aleksej
128+129Poznańczyk pisze:W 188+187 też są takie! Takie fotele montował również MAN Polska! To drugie to do J-31!
Stoi na zajezdni i czeka na zbawienie...aleksej pisze:I co sie dzieje ze 105Na/2 czy jakos tak (przegubowiec z niskopodlogowa czescia). Mam zamiar sie wybrac do Poznania w przyszlym miesiacu, i chcialbym na niego zapolowac.
Raczej MPK będzie je remontowało we własnym zakresie, bądź co gorsza w Cegielskim(olaboga)...aleksej pisze:Wspolczuje wam z powodu Taterek. Jak tak sie psuja to przyslijcie je do ZRT MPK Lodz
W Czechach skasowano Tatrę RT6S z napędem tyrystorowym. Miała okazje jeździć w Pradze, Libercu, Poznaniu i Krakowie.
Wobec tego na chwilę obecną na świecie zostało 19 Tatr RT6N, z czego 11 kursuje liniowo ( w tym 10 w Poznaniu). Ponadto są po 4 tatry w Brnie i Pradze. Chodzą słuchy, że Mpk mogłoby je odkupić i wskrzesić u nas.
Co do reklam, tylko jedna Tatra (403) nie posiada żadnej reklamy.
Przecież już na poznańskim forum pisałem, że to skasowane to prototyp, który był testowany w Poznaniu i Krakowie, ale to jest RT6N1 #84. RT6S (JEDYNY na świecie) miał numer #85 i prawdopodobnie znajduje się w Rydze. Trafił tam z Pragi. Do Pragi trafił z Liberca. Liberec nigdy nie miał RT6N1. RT6S posiada elektronikę by Siemens i został wyprodukowany jako 21 wagon serii RT6.Podi pisze:W Czechach skasowano Tatrę RT6S z napędem tyrystorowym. Miała okazje jeździć w Pradze, Libercu, Poznaniu i Krakowie.
11 z czego 10 w Poznaniu, a ta jedna to gdzie? W Brnie jeźdżą wszystkie 4. Praga odstawiła 5 skladów. RT6S prawdopodobnie jeździ w Rydze.Podi pisze:Wobec tego na chwilę obecną na świecie zostało 19 Tatr RT6N, z czego 11 kursuje liniowo ( w tym 10 w Poznaniu). Ponadto są po 4 tatry w Brnie i Pradze. Chodzą słuchy, że Mpk mogłoby je odkupić i wskrzesić u nas.